اخبار داغ

دستگیری پزشک قلابی در کرمان

دستگیری پزشک قلابی در کرمان
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری پزشک قلابی و کشف کلاهبرداری 60 میلیون ریالی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری پلیس سرهنگ امین یادگار نژاد گفت: در پی طرح شکایتی مبنی بر کلاهبرداری مالی از طریق سایت همسریابی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

 
,

 

,
 
,
وی در خصوص کلاهبرداری صورت گرفته اظهار کرد: متهم که خود را پزشک معرفی کرده با پیشنهاد ازدواج و جلب اعتماد شاکی در دوران آشنایی پاسخ مثبت دریافت کرده و بعد از مدتی تقاضای پرداخت 60 میلیون ریال وجه نقد برای خرید منزل مسکونی مشترک را از شاکی داشته است.
,

 

 
,

 

,
 
,
وی گفت: شاکی به دلیل اعتماد ایجاد شده مبلغ مورد نظر را به حساب اعلامی واریز کرده ولی بلافاصله پس از واریز وجه، متهم اقدام به قطع ارتباط کرده و به هیچ یک از تماس های شاکی پاسخ نداده است.
,

 

 
,

 

,
 
,

رئیس پلیس فتا استان کرمان افزود: با عنایت به طرح شکایت و طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد هویت اعلامی جعلی و پزشکی با این مشخصات وجود خارجی ندارد.

,
وی بیان کرد: هویت واقعی شخص مورد نظر با روش های فنی و پلیسی شناسایی و طی هماهنگی قضایی، متهم دستگیر شد و طی بازجویی صورت گرفته و با توجه به مدارک وادله موجود به بزه انتسابی خود اقرار کرد.
,

 

 
,

 

,
 
,

سرهنگ یادگار نژاد با اشاره به تهدیدات متعدد فضای مجازی و ضرورت هوشیاری شهروندان در مواجهه با این موارد گفت: متهم انگیزه اش را از این اقدام کسب منافع مالی عنوان کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه