اخبار داغ

سود سرگردانی سرمایه های مردم در جیب بانکهای دولتی

سود سرگردانی سرمایه های مردم در جیب بانکهای دولتی
سود سرگردانی سرمایه های مردم در جیب بانکهای دولتی شب گذشته بانک مرکزی پس از سکوت چند روزه درباره سرنوشت پولهای مردم در موسسه ارمان طی خبری به سپرده گذاران برخی موسسه ثامن اطمینان خاطر داد که هیچ مشکلی برای سرمایه هایشان پیش نخواهد امد و همین سردرگمی خشم سپرده گذاران ارمان را جهت بی تفاوتی بانک مرکزی به سرنوشت پولهایشان برانگیخت‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهوازنوین :بعد از انتخابات ریاست جمهوری طی یک برنامه منسجم و نرم پروژه ادغام موسسات مالی کلید خورد و در این مسیر قربانی اصلی آسایش و آرامش سپرده گذاران این موسسات بود که از ترس سرنوشت مبهم پولهایشان در هوای گرم با زبان روزه درب شعب تجمع کرده و خواستار برگرداندن پولهایشان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین ,

ناگفته نماند در مسیر ادغام موسسات مالی بدون مجوز بیشترین مال باختگان خوزستانی های سپرده گذار در موسسه مالی ارمان بودند که در مسیر ادغام با موسسعه توسعه دچار مشکلاتی شد.

,

شب گذشته بانک مرکزی پس از سکوت چند روزه درباره سرنوشت پولهای مردم در موسسه ارمان طی خبری به سپرده گذاران برخی موسسه ثامن اطمینان خاطر داد که هیچ مشکلی برای سرمایه هایشان پیش نخواهد امد و همین سردرگمی خشم سپرده گذاران ارمان را جهت بی تفاوتی بانک مرکزی به سرنوشت پولهایشان برانگیخت‌.

,

بنطر میرسد یک سر بازی بانک مرکزی در کِش دادن داستان ادغام موسسات در نفع بانکهای دولتی است زیرا در این برهه بیشترین سود نصیب بانکهای دولتی شده که سرمایه هایی که چندسال اخیر در اختیار بانکها و موسسات خصوصی بوده و به واسطه اعطای سود سرمایه گذاری بالا مردم حاضر به انتقال سرمایه هایشان نبودند اکنون به واسطه نگرانی و سرگردانی مردم براحتی در اختیارشان قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه