اخبار داغ

رئیس شورای تبلیغات اسلامی سامان:

روز قدس، روز وحدت کلمه مقابل کفر مطلق و صهیونیست است

روز قدس، روز وحدت کلمه مقابل کفر مطلق و صهیونیست است
رئیس شورای تبلیغات اسلامی سامان روز قدس روز وحدت کلمه مقابل کفر مطلق و صهیونیست بین اللملی است، ابراز کرد: راهپیمایی روز قدس در چهار نقطه در شهرستان سامان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب بابادایی در گفتگو با سامان ما با بیان اینکه روز قدس نشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق و باطل، صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی عدل در مقابل ظلم است، روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز امت اسلامی است، اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از ابداعات الهی امام خمینی( ره) که بر اساس نیاز در جامعه اسلامی احساس می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
بابا دایی با بیان انیکه روز قدس روز وحدت کلمه در مقابل کفر مطلق و صهیونیست بین اللملی بود،بیان داشت : با زکاوت و تیز بینی امام خمینی(ره) جمعه پایانی ماه مبارک رمضان روز قدس نامیده شد تا مردم علاوه بر به وحدت رسیدن در انجام امور معنوی و دینی در امور سیاسی و بین الملی نیز به وحدت برسند.

وی با اشاره بر اینکه هدف از روز جهانی قدس هماهنگی و همدلی بین مسلمانان جهان علیه دشمن به ویژه  رژیم صهیونیستی  است، عنوان کرد: روز قدس یک حرکت دینی و شرعی است و در این راساتا وظیفه هر مسلمانان است که به ندای مظلومان مسلمانان و مردم فلسطین فریاد یاری سر دهد .

بابا دایی با بیان اینکه در شهرستان سامان راهپیمایی روز قدس در چهار نقطه  شهر سامان, هوره, مارکده و چم چنگ برگزار می شود ، اذعان داشت: مسیر راهپیمایی شهر سامان از حسینیه صاحب الزمان به سمت مسجد جامع،در بخش هوره از خیابان امام به گلزار شهداء  و در روستای مارکده از مقابل بیسج به سمت گلزار شهداء است .

وی بیان داشت :راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه دوم تیر ماه  تیر ماه از ساعت 11:30صبح از  مسیر های حسینه صاحب الزمان ، خیابان ولی عصر، خیابان شهد جعفرزاده,، میدان بسیج و مصلی مسجد جامع سامان است

رئیس شورای تبلیغات اسلامی سامان گفت: سخنران راهپیمایی روز قدس در شهر سامان حجت الالسلام و المسلیمن محمدی معاون سازمان اوقاف و امور خیریه استان چهار محال و بختیاری است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه