اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دستگاه قضایی با اختلاس و حقوق‌های نجومی مبارزه اساسی کند

دستگاه قضایی با اختلاس و حقوق‌های نجومی مبارزه اساسی کند
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: پذیرفتنی نیست که بعد از گذشته سه ماه پرونده‌ای در مورد اختلاس و حقوق‌های نجومی تشکیل نشده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با کارکنان دستگاه قضایی لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی،گفت:شهید بهشتی یک شخصیت برجسته است که دو ویژگی تفکر و تعهد در میان ویژگی‌های این شهید بسیار برجسته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان این که شهید بهشتی یک عالم اسلام‌شناس آشنا با تفکر غرب است که هیچ‌گاه به دنبال تفکر غرب نبوده است،گفت: متأسفانه تفکر و اندیشه سیاسی شهید بهشتی در زمینه حکومت، دولت و سیاست در اداره جامعه مطرح نیست.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نقش برجسته شهید بهشتی در دستگاه قضا،بیان کرد: این شهید را می توان بنیانگذار دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی نامید چراکه این شهید دستگاه قضا را سروسامان داد.

,

 

,

آیت الله میرعمادی دستگاه قضا را مظهر عدالت و اقتدار دانست و گفت: راهی برای ایجاد عدالت، احقاق حق، رفع خصومت و منازعات است برای همین قضاوت یک امر خطیر، حساس و ظریف است.

,

 

,

به گفته وی ایجاد امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از جمله انتظارات مردم از دستگاه قضایی است که باید در خصوص پیشگیری از وقوع جرم سرمایه گذاری لازم انجام شود چون در این زمینه ضعیف هستیم.

,

 

,

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با انتقاد از وضعیت زندانی های استان از نظر تعداد،گفت: به جای سرمایه گذاری برای زندانیان باید برای پیشگیری و مسئله امنیت اجتماعی هزینه شود.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با تأکید بر این که از دستگاه قضایی انتظار می رود به طور اساسی با فساد مبارزه کند،تصریح کرد: پذیرفتنی نیست که بعد از گذشته سه ماه پرونده‌ای در مورد اختلاس و حقوق‌های نجومی تشکیل نشده باشد و این باعث سلب اعتماد مردم و نادیده گرفتن زحمات دستگاه قضا می شود.

,

 

,

وی میزان ورود پرونده‌ها به دادسراهای استان را بسیار زیاد برشمرد و گفت: یکی از مطالبات مردمی کوتاه کردن روند دادرسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه