اخبار داغ

ماموستا حسینی:

مردم کردستان در روز قدس نشان دادند از ترور و وحشی‌گری نفرت دارند

مردم کردستان در روز قدس نشان دادند از ترور و وحشی‌گری نفرت دارند
ماموستا سیدمحسن حسینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه مردم کردستان در روز قدس نشان دادند از ترور و وحشی‌گری نفرت دارند، گفت: مصببان حادثه تروریستی تهران بدون شک از اسرائیل دستور گرفته بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا سیدمحسن حسینی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در سنندج در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: روز قدس امسال از یک ویژگی خاصی برخوردار است چون یکی از بانیان اصلی حادثه تروریستس تهران رژیم غاصب اسرائیل بود و افرادی که آن حادثه را رقم زدند بدون شک از اسرائیل دستور گرفته بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: امروز مردم ایران به خصوص مردم متدین و باشرافت استان کردستان به خاطر اینکه جنایت تروریستی 17 خرداد تهران را محکوم کنند در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته‌اند تا نشان دهند روز قدس روز اسلام است و از ترور و وحشی‌گری نفرت و انزجار دارند.

,

 

,

ماموستا حسینی ادامه داد: بنیان‌گذار روز جهانی قدس حضرت امام خمینی (ره) بودند اما این روز، روز دو شخصیت بزرگ اسلام یعنی حضرت عمر فاروق(رض) و صلاح الدین ایوبی نیز است که توانستند قدس را آزاد کنند.

,

 

,

این ماموستای اهل سنت عنوان کرد: امروز مردم ایران به ندای امام(ره) و رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پاسخ کوبنده به حادثه تروریستی تهران به خیابان‌ها آمده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

,

 

,

وی با اشاره به پاسخ موشکی سپاه به تحرکات تروریستی داعش، گفت: پیام پاسخ موشکی سپاه بسیار گسترده است اما بعد ممتاز این اقدام این است که نشان داد ایران تا چه اندازه نسبت به آن سوی مرزها و تحرکات داعش اشرافیت اطلاعاتی دارد و این حرکت سپاه دنیا را متحول کرد.

,

 

,

ماموستا حسینی اظهار داشت: این پاسخ موشکی تنها بخش کوچکی از نمایش اقتدار ایران بود و عربستان با آن همه هزینه‌ای که برای خرید تسلیحات می‌کند حتی نتوانست پهپاد عکس‌گیرنده ایران در این حمله موشکی را سرنگون کند و این بیانگر اقتدار و عزت ملت ایران است که همه اقشار مردم به آن افتخار کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه