اخبار داغ

ائمه جمعه استان یزد تاکید کردند؛

ضرورت تبعیت بی‌چون و چرای مسئولین از رهبر انقلاب / جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد / فلسطین؛ اولویت همیشگی دنیای اسلام

ضرورت تبعیت بی‌چون و چرای مسئولین از رهبر انقلاب / جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد / فلسطین؛ اولویت همیشگی دنیای اسلام
امام جمعه یزد بر تبعیت بی چون و چرای مسئولین کشور از رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ همزمان با سراسر ایران اسلامی این هفته نیز با شکوه هر چه تمامتر نماز جمعه در سراسر استان یزد برگزار شد.

, به گزارش , شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , یزدرسا, ؛ همزمان با سراسر ایران اسلامی این هفته نیز با شکوه هر چه تمامتر نماز جمعه در سراسر استان یزد برگزار شد.,

 

,

امام جمعه یزد: حمایت از مظلومان؛ سفارش ویژه اسلام/مسئولان تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند

, امام جمعه یزد: , امام جمعه یزد: , حمایت از مظلومان؛ سفارش ویژه اسلام/مسئولان تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند, حمایت از مظلومان؛ سفارش ویژه اسلام/مسئولان تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور مسلمانان سراسر جهان در راهپیمائی روز قدس گفت: این حرکت‌ها، طبعاً در راستای یاری مظلومین و محرومان و اظهار همدردی با آنها و طبق سفارش ویژه اسلام است. کما اینکه ما در حال حاضر، با حضور در راهپیمایی‌ با مسلمانان مظلوم فلسطین همدردی می‌کنیم و حمایت خود را از آنها اعلام می‌داریم.

,

آیت‌الله محمدرضا ناصری با اشاره به روایات اظهار داشت: اگر کسی بشنود که مسلمین فریاد یاری سر داده‌اند و به آنها کمک نکند و درخواستشان را پاسخ ندهد، مسلمان نیست.

,

امام جمعه یزد با اشاره به تحرکات منافقین برای ترور شخصیت های نظام اسلامی نظیر سوء قصد به جان مقام معظم رهبری، ترور شهید بهشتی و ترور سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی(ره) تاکید کرد: این دست حوادث این مطلب را به ما گوشزد می‌کند که استکبار از ابتدا چون با یک انقلاب اسلامی و فرهنگی مواجه بوده به دشمنی با ایران اسلامی پرداخته است.

,

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین انقلاب در سطح جهان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که رهبر آن هیچ وقت دستوری مبنی بر کشتار و ترور را صادر نکرده است. امام خمینی(ره) هیچ وقت ادعا رهبری جامعه مسلمانان را نکرده و همیشه به دنبال دستگیری از مظلومان و دفاع از ارزش‌های انسانی و الهی بوده است. مقام معظم رهبری نیز هیچ زمانی در این انقلاب به دنبال ریاست‌ها و پست و مقام نبود و فقط به دنبال این بود که اسلام و مبانی دینی در بین مردم پیاده شود.

,

ناصری اضافه کرد: به همین دلیل دشمنانی که با انقلاب و اسلام ناب مخالف هستند، از ابتدا با انقلاب به دشمنی پرداختند.

,

وی با بیان این که ترویج فساد از جمله توطئه های جدید دشمنان نظام اسلامی است، تأکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید بیش از پیش ترویج ارزش‌های دینی و انسانی و همچنین تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند.

,

امام جمعه یزد خطاب به مسئولین اعلام کرد: مسئولان ما بدانند چیزی که تا کنون سبب پیشرفت و موفقیت انقلاب شده اسلام، انقلاب و ظرفیت‌های داخلی این کشور بوده است و نباید فراتر از این قدمی برداشت.

,

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روزهای آخر ماه مبارک رمضان بیان داشت: ماه رمضان ماه میهمانی خداست و انسان‌های مومن باید سعی کنند در روزهای باقی مانده از ماه رحمت از عنایت و لطف خدا غافل نشوند. باید در دو روز و دو شب آینده به گونه‌ای به درگاه خداوند متعال دعا و مناجات کنیم که گناهانمان بخشیده شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش مسئولان استان برای حل معضل آّب از مردم خواست با مدیریت مصرف به گونه‌ای عمل کنند که استان در تابستان با بحران روبرو نشود.

,

**************************************************************************

, **************************************************************************, **************************************************************************,

 

,

امام جمعه میبد: پیام قدس این است که همچنان فلسطین اولویت ماست/ در 25 سال اینده همین راه نورانی باید اسراییل را از بین ببرد

, امام جمعه میبد:, امام جمعه میبد:, پیام قدس این است که همچنان فلسطین اولویت ماست/ در 25 سال اینده همین راه نورانی باید اسراییل را از بین ببرد, پیام قدس این است که همچنان فلسطین اولویت ماست/ در 25 سال اینده همین راه نورانی باید اسراییل را از بین ببرد,

 آیت الله اعرافی با اشاره به آیات تقوا، همه آنهایی را که تشنه و گرسنه در این راهپیمایی باشکوه شرکت کرده اند، مصداق عامل به این آیات دانست.

,

وی افزود: همه آنها که با زبان روزه و گرمای بالای هوا و با اطاعت از فرمان امام و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در این مراسم بزرگ شرکت کرده اند، برای شما عمل صالح نوشته شده و خداوند اجر شما را ضایع نمی کند.

,

آیت الله اعرافی با اشاره به جماعت ها و نماز جمعه های با شکوه ماه مبارک رمضان گفت: باید از جوانان، دانش آموزان، دانشجویان و آحاد مردم عزیزمان تشکر کنیم که در جماعات حضور فعال داشته و به اطعام فقرا، رسیدگی به ایتام و دیگر امور خیر پرداختند. باید با پرداخت زکات و فطریه و رسیدگی به نیازمندان این روز را گرامی بداریم.

,

اعرافی با گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی و یارانش و با درود به همه شهدای ایران و اسلام، گفت: ما موج سهمگین ترور را  با تقدیم 17 هزار شهید ترور و در قله آنها شهید بهشتی، درک کردیم. بخش قضا هر روز به ملاک های انقلاب نزدیک تر شود و در این مسیر موفق باشد.

,

اعرافی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: روز قدس یکی از نماد های ملت، کشور و انقلاب است. قدس یک همبستگی درونی و همین طور همبستگی و وحدت بین ملت های اسلامی و جبهه مقاومت، و همچنین دفاع در مقابل مستکبرین عالم را در بر دارد، و محور این قصه کوچک نیست و نباید این ظلم بزرگ را فراموش کنیم.

,

وی با اشاره به گذشت صد سال از صدور اعلامیه بالفور از طرف مستکبرین و بخصوص انگلیس گفت: در قلب دنیای اسلام یک کشور را غصب کرده اند و در کنار ان نیز به غصب های مضاعف مانند جولان و لبنان و سوریه و ... دست زده اند. تنها چیزی که جلوی پیشرفت این غاصبان را گرفت دژ استوار حزب الله و مقاومت بوده است که جلوی این پیشرفت را گرفته است.

,

وی با اشاره به سه جریان مارکسیستی، ناسیونالیست عرب و اسلامی در برابر اسراییل گفت: تنها جریانی که جلوی این غده سرطانی را توانست بگیرد و متوقف کند همین جریان سوم بود. این اسلام مقاوم، نه اسلام پادشاهان عیاش و مزدور و سازشکار بلکه اسلام امام و مقاومت و سید حسن نصرالله ها بود که در خانه خودش او را محصور کرد و به فضل خدا در خانه خودش هم از بین خواهد برد.

,

اعرافی با اشاره به اینکه راه مبارزه با اسراییل نه در هیچ کدام از راه ها بلکه فقط در اسلام مبارزان مجاهد و فداکار است گفت: این راه نورانی را باید طی کنیم و در 25 سال اینده همین راه نورانی باید اسراییل را از بین ببرد. این دشمن در مقابل اسلام و این قدرت و عظمتی که از ایران برخواسته، طرح های بسیار خطرناکی دارد که یکی از طرح ها، تغییر ذائقه جوانان و مردم ما با فساد و تخریب پایه های اعتقادی است و می خواهد نسل جوان را در فساد ها غوطه ور کند.

,

وی در ادامه  به طرح های دیگر مانند؛ برانگیختن اختلافات بین امت اسلام و تغییر به ملت های پراکنده؛ تضعیف جبهه مقاومت در کشورهایی که درگیر جنگ هستند؛ تقویت اسلام آمریکایی و وابسته که مظهر آن عیش های سعودی هستند؛ ارائه اسلام بدلی مانند داعش، ایجاد جنگ های انحرافی در کشورهایی مانند یمن و بحرین، عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب و همچنین تضعیف ایران به عنوان کانون مقابله با آنها و پشتیبان جبهه مقاومت اشاره کرد.

,

**************************************************************************

, **************************************************************************, **************************************************************************,

امام جمعه ابرکوه: دشمن می خواهد با بزرگ نمایی مسائل حاشیه ای مردم را سرگرم کرده و نقشه اش را اجرا کند

, امام جمعه ابرکوه: , امام جمعه ابرکوه: , دشمن می خواهد با بزرگ نمایی مسائل حاشیه ای مردم را سرگرم کرده و نقشه اش را اجرا کند, دشمن می خواهد با بزرگ نمایی مسائل حاشیه ای مردم را سرگرم کرده و نقشه اش را اجرا کند,

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه آخر ماه رمضان ضمن تشکر از حضور مردم مؤمن و روزه دار شهرستان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: شما امروز همگام با جهان اسلام؛ با فریاد علیه آمریکا و اسرائیل ناقوس مرگ سران شرک کفر جهانی را به صدا در آوردید و به توصیه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به تقابل مستضعفین با مستکبرین جلوه ای عملی بخشیدید و اتحاد امت اسلامی را در مصاف با جبهه شیطانی صهیونیسم بین الملل به نمایش گذاشتید.

,

حجت الاسلام حسینی افزود: روز قدس؛ روز بصیرت یابی امت اسلام است که بدانند حکام وابسته و بی لیاقت آل یهود در عربستان این گاوهای شیرده به امریکا، بحرین و امارات به عنوان هم پیمانان قسم خورده اسرائیل، هدفی جز ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل و مقابله با جبهه مقاومت در برابر اسرائیل در جهان اسلام ندارند.

,

حسینی بیان کرد: این خوش خدمتی موجب جابجایی مهره در پازل حکومت پوسیده سعودی شده است که کمترین اهمیتی ندارد. زیرا ولیعهد جدید که پسر پادشاه فرتوت این کشور است، به عنوان سردمدار اصلی فساد و فتنه و تروریست پروری در جهان اسلام و ارتباط مستمر با اسرائیل سابقه دیگری در کارنامه سیاه خود ندارد.

,

وی اذعان کرد: مهم برای ما ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان است که راهپیمایی عظیم روز قدس یکی از مؤلفه های اصلی این وحدت امت اسلامی است. اما باید بدانیم مؤلفه دیگر، وحدت ملت و دولت ایران اسلامی با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است که به تیغ آن جهان اسلام مُنسجم می شود.

,

دشمن می خواهد با بزرگ نمایی مسائل حاشیه ای مردم را سرگرم کرده و نقشه اش را اجرا کند
حسینی گفت: دشمن می خواهد با بزرگ نمایی مسائل کوچک و حاشیه ای که زاییده تب و تاب انتخاباتی بود، ما را سرگرم کند و با طرح این بحث های بی ارزش و کاذب  توسط برخی مسئولین کشور همچون بحث کنسرت، نوع پوشش، دیوار کشیدن بین زن و مرد در کوچه و پیاده رو، حضور یا عدم حضور بانوان در مراکز ورزشی و مسابقات بین المللی و مسئله القاء حصر سران فتنه، برای مردم و مسئولین خود مشغولی ایجاد کند.

,
,

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: باید  ملت حامی دولت و دولت مجری آرمان ملت و فرامین رهبری انقلاب باشد و همه و همه به مؤلفه های عزت آفرین و اقتداربخشی همچون امنیّت، اقتدار، استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، کفرستیزی و جهادی در برابر توطئه های نرم و سخت دشمنان قسم خرده ملت ایران بپردازیم.

,

وی تاکید کرد: پیام روز قدس برای اسرائیل، امریکا و مزدوران منطقه ای آنها؛ پس از موشک باران مواضع تروریستها در پاسخ به حمله تروریستی در تهران، که موجی از شادی برای ایران و ملت های حق طلب جهان به ارمغان آورد، این است که فرزندان دلیر و انقلابی از سرزمین ایثار و مقاومت، قلب دشمن را در همسایگی اسرائیل در بُرد هفتصد کیلومتری با سرعتی خیره کننده و نقطه زن اقدامی معجزه آسا کردند که ترجمان عملی : وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لَکِنَّ اللَّهَ رَمَى (سورة انفال  آیه 17) بود.

,

حسینی عنوان کرد: این اقدام بی سابقه سپاه اسلام در حقیقت تنها اطاق فرمان تروریستهای داعشی را منهدم نکرد، بلکه قلب امریکا و اسرائیل را به عنوان قداره کشان اصلی و زاینده تروریسم جهانی هدف گرفت و صدای سیلی ایران به گوش مثلث شوم غربی، عبری، عربی رسید و آنها پیام خود را دریافت کردند.

,

**************************************************************************

, **************************************************************************, **************************************************************************,
امام جمعه بخش بهمن: مردم روز قدس ثابت کردند زیر بار ظلم نمی روند ولو ظالم؛ قدرتمندترین دولت باشد/جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد
, امام جمعه بخش بهمن:, امام جمعه بخش بهمن:, مردم روز قدس ثابت کردند زیر بار ظلم نمی روند ولو ظالم؛ قدرتمندترین دولت باشد/جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد, مردم روز قدس ثابت کردند زیر بار ظلم نمی روند ولو ظالم؛ قدرتمندترین دولت باشد/جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد,

حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، در خطبه های امروز نماز جمعه همزمان با روز قدس، اظهار کرد: روز قدس از یادگاری های ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و روز اعلام برائت از ظلم و ستم ظالمان است.

,

حجت الاسلام علیزاده افزود: اعلام روز جهانى قدس از سوى حضرت امام(ره) و گسترش این مسأله به سایر کشورهاى اسلامى، فلسطین را از مسأله‏اى داخلى بودن خارج و آن‏ را به یکى از مهم‏ترین مسائل جهان اسلام، تبدیل کرد، که باعث آگاهى، بیدارى و اتحاد جهان اسلام، در قبال اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم بین‏الملل شد.

,

خطیب جمعه بخش بهمن ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم روزه دار در این هوای گرم، گفت: پیام روز قدس این است که ما زیر بار ظلم نمی رویم ولو اینکه ظالم؛ قدرتمندترین دولت های دنیا باشد.

,

وی همچنین با اشاره به پرتاپ موشک میان برد بالستیک توسط نیروهای سپاه به مقر داعش و نابودی سرکرده های آنها، تصریح کرد: دشمنانی که سال ها ایران را تهدید می کردند، دیدند که ملت ایران در مقابل هیچ تهدیدی از پا در نمی آید و قد خم نمی کند.

,

علیزاده عنوان کرد: دشمنان و دوستانی که گاهی دلشان می لرزد، همه بدانند؛ که جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و با کسی شوخی ندارد و هر جا که امنیت، اقتدار و استقلال خود را در خطر ببیند، لانه عنکبوتی شما را با خاک یکسان خواهد کرد. همچنین بدانند که بخش عظیمی از امنیت امروز را مرهون شهدای مدافع حرم و مرزداران هستیم.

,

مساله استقلال کشور و وابسته نبودن کشور باید به مردم خصوصا جوانان تفهیم شود
وی با اشاره به ضرورت تبیین سند 2030 توسط نخبگان و پژوهشگران، گفت: عده ای از ما خصوصا جوانان قدر استقلال کشور را نمی دانیم، چون دوره‌ای را که آمریکا و انگلیس برای ما تصمیم گیری می کردند و اهداف شان در کشور محقق می شد، درک نکرده ایم. این استقلال و عدم وابستگی مهم است و یکی از چیزهایی که امروز می تواند استقلال کشور را مخدوش کند؛ سند 2030 است.

,
,

علیزاده با نزدیک شدن به روز جهانى مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: یکی از پدیده های شوم که مانند زلزله خاموش و جنگ بدون مرز همه جهان را فراگرفته است، مسأله مواد مخدر است. بسیاری از بزه های اجتماعی همچون انواع سرقت، زورگیری، قتل، طلاق، تجاوز و بسیاری موارد دیگر ریشه در مواد مخدر دارد و از آن نشأت می گیرد.

,

در پایان گفت: تکلیف اصلی قوه قضائیه اقامه قسط و عدل است و نه تنها باید خودش مراقب باشد تا حق به حق دار برسد و عدالت را جاری شود، بلکه باید مراقب دستگاه های دیگر هم باشد که تخلف نکنند.

,

**************************************************************************

, **************************************************************************, **************************************************************************,
خطیب نماز جمعه هرات: هدف اسرائیل تسلط بر دنیا و نابودی کشورهای اسلامی در منطقه است
, خطیب نماز جمعه هرات: , خطیب نماز جمعه هرات: , هدف اسرائیل تسلط بر دنیا و نابودی کشورهای اسلامی در منطقه است, هدف اسرائیل تسلط بر دنیا و نابودی کشورهای اسلامی در منطقه است,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری در خطبه های نماز جمعه هرات نقش مردم را در فلسطین مهم برشمرد و افزود: نقش مردم در انقلاب جمهوری اسلامی بی بدیل است یکی از پایه های حکومت اسلامی، امت اسلامی است.
,
 
,
وی با بیان حمله موشکی سپاه به دیرالزور اظهار کرد: دشمن زمانی که عملیات تروریستی در کشور ما رخ می دهد ابراز خرسندی می کند اما زمانی که ایران به تروریسم ها حمله موشکی می کند و اقتدار خود را نشان می دهد عصبانی می شد.
,
 
,
خطیب جمعه هرات یادآور شد: تا زمانی که تقوا و پرهیزگاری رمز پیروزی ملت باشد هیچ ضرری از سوی دشمن به آنها وارد نخواهد شد.
,
 
,
جعفری تاکید کرد: حکومت اسلامی حکومتی است مبتنی بر وحی و قرآن و سیره نبوی و علوی و حکومتی است که در دنیا نظیر ندارد و این حکومت همچنین زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) است.
,
 
,
وی تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران است اما این حرف نو و جدیدی نیست و آمریکا از زمان انقلاب تاکنون بدنبال تغییر نظام بوده است و این یک حرف نو و جدیدی نیست.
,
 
,
وی گفت: مبارزه با اسرائیل از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که آنها هدفشان تسلط بر دنیا است و می خواهند بر دنیا حکومت کنند و حکومت اسلامی را از بین ببرند.
,
 
,
انتهای پیام/آ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه