اخبار داغ

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرچک:

حجاب مختص زنان و مردان است

حجاب مختص زنان و مردان است
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرچک گفت: حجاب مختص هم زنان و هم مردان است و زنان باید بانوی بزرگ جهان حضرت فاطمه(س) را الگوی خویش در زندگی قرار دهند و بیش تر حجاب را رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ؛ جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرچک با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه و دیگر اعضاء با محوریت عفاف و حجاب در دفتر امام جمعه قرچکبرگزار شد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی ، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرچک طی سخنانی در این جلسه با تاکید بر ضرورت نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم اظهار داشت: زمینه پایه و اساس عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قالب یک تلاش مردمی و جمعی در حکومت اسلام فراهم می‌شود.

,

وی گفت: بحث نهادینه کردن امر به‌ معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی اصلی مهمی است که بسیار مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و باید به آن توجه خاص کرد.

,

, , ,

حجت‌السلام اسماعیلی افزود: توجه و احساس مسئولیت نسبت به این امر سبب مصون ماندن از آسیب های فرهنگی، اعتقادی نظام به ویژه نسل جوان که دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی آنان را نشانه رفته است.

,

وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب، بیان کرد: حجاب مختص هم زنان و هم مردان است و زنان باید بانوی بزرگ جهان حضرت فاطمه(س) را الگوی خویش در زندگی قرار دهند و بیش تر حجاب را رعایت کنند.

,

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرچک تاکید کرد: جایگاه عفاف و حجاب را باید برای جوانان روشن سازیم و جوانان را از اهداف دشمن که به دنبال دین زدایی جوانان هستند جلوگیری کنیم.

,

, ,

وی با اشاره هفته عفاف و حجاب، تصریح کرد: از برنامه‌هایی که در حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر می‌توان به در هفته عفاف و حجاب مثل راهپیمایی ، تهیه، چاپ و توزیع بورشور، بنر و دست نوشته ، برگزاری نشست‌های تخصصی بانوان با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی،تذکر لسانی و دیگر برنامه های متنوع مردم را از توطئه دشمن مسدوم داشت.

,

حجت‌الاسلام اسماعیلی در پایان تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان و ساماندهی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر را از مهم ترین برنامه های این ستاد دانست.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه