اخبار داغ

امام جمعه موقت آبیک:

نماز عید فطر به صورت متمرکز در آبیک برگزار می‌شود/ اقامه نماز عید فطر در بلوار طالقانی آبیک

نماز عید فطر به صورت متمرکز در آبیک برگزار می‌شود/ اقامه نماز عید فطر در بلوار طالقانی آبیک
امام جمعه موقت آبیک گفت: نماز عید سعید فطر در آبیک بلوار آیت الله طالقانی مقابل پارک شهید رجایی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی، امام جمعه موقت شهرستان آبیک در گفت وگو با  نگاه آبیک اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته نماز عید فطر به صورت متمرکز در شهر آبیک برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی با اشاره به مکان برگزاری نماز عید فطر عنوان کرد: نماز عید سعید فطر در آبیک بلوار آیت الله طالقانی مقابل پارک شهید رجایی حد فاصل چهار راه فرمانداری تا چهار راه پاسگاه برگزار می‌شود.

,

امام جمعه موقت شهرستان آبیک با بیان اینکه سال گذشته نماز عید فطر در این مکان برگزار شد، اذعان کرد: مسئولین و نمازگزاران از برگزاری نماز در این مکان راضی بودند و با موافقت مسئولین مربوطه امسال نیز در این مکان برگزار خواهد شد.

,

رمضانی بیان کرد: نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان آبیک ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه خیابان اصلی شهر  آبیک برای اقامه نماز عید فطر بسته خواهد شده ابراز کرد: با توجه به ایام تعطیلات عید فطر و حجم ترافیک اتوبان قزوین-تهران ماشین‌های برای تردد در مسیر قدیم جاده قزوین وارد شهر آبیک می‌شوند.

,

این مسئول در ادامه اضافه کرد: برای پیشگیری از بروز مشکلاتی برای مسافرین با توجه به اینکه خیابان اصلی آبیک بسته است لازم است بنرها و اطلاعیه هایی جهت تغییر مسیر در ابتدای میدان  ورودی به سمت کمربندی نصب شود.
وی اعلام کرد:  ماه مبارک رمضان طبق تقویم و مشاهدات ستاد استهلال سی روزه است با احتمال ۲۹ روز بودن ماه مبارک رمضان  لازم است که تمام نیروهای اجرایی، شهرداری، امدادی و مسئولین آمادگی برای برگزاری نماز عید فطر را داسته باشند.

زکات فطره توسط کمیته امداد امام خمینی جمع آوری خواهد شد

,
,
,
, زکات فطره توسط کمیته امداد امام خمینی جمع آوری خواهد شد,

امام جمعه موقت شهرستان آبیک تاکید کرد: شهرداری آبیک اقدامات لازم جهت برگزاری مراسم اعم از فضا سازی ، آماده سازی و شستشوی محل برگزاری نماز را فراهم نمایید.
وی با اشاره به امنیت برگزاری مراسم عنوان کرد: حفاظت و امنیت مراسم توسط نیروی انتظامی، نیروهای سپاه و بسیج تامین خواهد شد.

,
,

رمضانی با اشاره به امکانات لازم برای برگزاری نماز عید سعید فطر ابراز کرد: دو تانکر آب یکی در غرب و دیگری درشرق مکان برگزاری برای نمازگزاران تعبیه شده است.

,

وی افزود: نیروهای امدادی از ساعت شش صبح در محل برگزاری نماز  مستقر هستند همچنین نیروهای اورژانس و هلال احمر در داخل صفوف نماز اماده خدمت رسانی به مردم عزیز شهر آبیک هستند.

,

امام جمعه شهرستان آبیک در ادامه اعلام کرد: هماهنگی های لازم با اداره برق، سازمان حمل و نقل شهرستان و تاکسیرانی جهت انتقال نمازگزاران  به محل برگزاری نماز عید فطر انجام شده است.

,

وی افزود: ده دستگاه مینی بوس جهت انتقال نمازگزاران از نقاط مختلف و دور دست شهر به محل برگزاری نماز هماهنگ شده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: تبلیغ واطلاع رسانی در خصوص عید سعید فطر در مساجد و حسینیه های شهر توسط ائمه جماعات و سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

,

وی در پایان با بیان اینکه پوشش خبری این مراسم  توسط خبرگزاری صداوسیما و رسانه های خبری انجام خواهد شد، یادآور شد: صندوق جمع آوری زکات و فطره هرساله توسط کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه