اخبار داغ

نگرش متفاوت از سرخابی‌ها در بازار نقل و انتقالات ؛

رفتار ناجوانمردانه استقلالی‌ها در بازار نقل و انتقلات تابستانی

رفتار ناجوانمردانه استقلالی‌ها در بازار نقل و انتقلات تابستانی
یحیی گل محمدی سرمربی جدید تبریزی ها رسما به مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام می کند؛ دیگر حاضر به پذیرش خالد شفیعی به علت رفتار غیر حرفه ای و هدر دادن زمان توسط او، نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از تهران نیوز ، تیم تراکتورسازی تبریز از پنجره نقل و انتقالات نیم فصل دوم سال ۹۵-۹۶ تا پایان فصل جاری محروم هستند ، آن‌ها حتی بازیکن آزاد هم نمی‌توانند بگیرند. پر شورهای تبریزی، نگران وضعیت تیم خود در لیگ برتر هفدهم هستند. سایر تیم‌های رقیب در حال تقویت برای حضور هرچه شایسته‌تر در سال آتی هستند؛ به نظر می‌رسد با تقویت تیم‌های اصفهانی، رقابت بین مدعیان داغ‌تر می‌شود اما در این بحبوحه برخی هستند که تئوری و اصول نقل و انتقالات را زیر پا می‌گذارند.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, تهران نیوز,  ,

 

,

*شش برداشت از بازی جوانمردانه

, *شش برداشت از بازی جوانمردانه, *شش برداشت از بازی جوانمردانه,

برداش اول/ پنجم دی ماه ۱۳۹۵ – استقلال در نیم فصل اول لیگ شانزدهم؛ پس از کسب نتایج ضعیف؛ در پی ترمیم نقاط ضعف تیمش است تا دست کم، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای فصل بعد، بدست آورد. بختیار رحمانی، میثم مجیدی، امین حاج محمدی، و آرش افشین بار سفر از این تیم را بسته اند؛ و به نظر می رسد سرور جباروف ستاره پا به سن گذاشته ازبکستانی، سجاد شهباززاده و آندو تیموریان خریدهای جدید آبی پوشان پایتخت باشند؛ ناگهان خبر می رسد که این تیم به سبب بدهی به عادل شیحی حق ورود به بازار نقل و انتقالات را ندارد.

, برداش اول/,

برداشت دوم/ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۵ – تراکتورسازی سروش رفیعی را به پرسپولیس فرستاد، ستاره ای که با بازی دلنواز خود، بی شک سهم عمده ای در موفقیت تبریزی ها و حضور در رده دوم جدول لیگ خلیج فارس داشت؛ اما خود تراکتوری ها به حضور امید عالیشاه و احمد نورالهی دلبسته اند. تبریزی ها، امیدوار به جبران ۴ امتیاز اختلاف با پرسپولیس هستند. علاوه بر دو ستاره قرمزهای پایتخت قرار است سجاد شهباززاده هم از سوپر لیگ ترکیه به تراکتوری بیاید اما آب سرد روی پیکر تراکتور ریخته می شود و آنها نیز از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم می شوند تا هر سه خریدشان از کف برود و با استقلالی ها به نقطه اشتراک برسند؛ با این تفاوت که استقلال از یک دوره نقل و انتقال محروم است که فقط نیم فصل را شامل می شود ولی تراکتورسازها فصل بعدی را نیز با این محرومیت، دست و پنجه نرم خواهند کرد
برداشت سوم/ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ – هفته پایانی لیگ برتر شانزدهم از راه می رسد؛ استقلال نایب قهرمان و تراکتورسازی بر رتبه سوم تکیه می زند؛ و هر دو محروم نقل و انتقالاتی حداقل به سهمیه لیگ قهرمانان می رسند. اما طعم خوش کسب سهمیه برای پرشورها با دلشوره همراه است؛ تراکتوری ها نگران فصل جدید و محرومیت از نقل و انتقالات هستند؛ این نگرانی زمانی بیشتر می شود که آن ها می دانند باید با همین تیم نصفه و نیمه در مسابقات آسیایی نماینده ایران باشند.

, برداشت دوم/,
, برداشت سوم/,

برداشت چهارم/ ۲۴ و ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ – زمان نقل و انتقالات لیگ برتر هفدهم شروع شده و رفته رفته شرایط تیم‌ها حساس تر و رقابت برای جذب بازیکنان با کیفیت تر بین آن ها داغ می شود. سعید آقایی، لوسیانو ادینهو، محمدرضا اخباری و کرار جاسم، حاضر به تمدید قرارداد با سردار آجرلو نشدند و یا باشگاه هایشان اجازه ادامه انتقال دائمی به این تیم را ندادند. از سوی دیگر کیلومترها آن طرف تر و در تهران، سروش رفیعی با نشر پستی در صفحه اجتماعی خود، اعلام می کند که به زودی پرسپولیس را ترک خواهد کرد. پس از اعلام این خبر شوک برانگیز، گمانه‌زنی‌ها پیرامون این خبر آغاز می‌شود و از محمد ابراهیمی هافبک با تجربه تبریزی‌ها، به‌عنوان جانشین سروش یاد می‌شود اما در مدت زمان کوتاهی باشگاه‌های ذوب آهن و پرسپولیس بیانیه‌ای صادر می‌کنند و به‌صورت رسمی اعلام می‌کنند که به سبب محرومیت تراکتوری‌ها از این تیم بازیکن نخواهند گرفت. تصمیمی که در راستی کمک به این تیم اتخاذ شد و قطعاً هواداران تراکتورسازی آن را از یاد نخواهند برد.

, برداشت چهارم/,

برداشت پنجم/ ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ – وضعیت پژمان منتظری و بازگشت او به استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هواداران این تیم، دلواپس وضعیتشان در مرکز خط دفاع هستند. منصوریان در برابر سوالات هواداران در تمرین؛ که مبنی بر نگرانیشان از عدم آبی پوش شدن منتظری هستند؛ پاسخی می‌دهد که روشن می‌سازد مثل ذوبی‌ها و پرسپولیسی‌ها عقیده‌ای به بازی جوانمردانه در این بازار ندارد و عنوان می‌کند:" نگران نباشید؟ خالد شفیعی را به تیم می‌آوریم " او به هواداران تیمش، وعده قطعی جذب مدافع تراکتورسازی را در شرایطی می‌دهد که این تیم تبریزی با محرومیتی که گریبان‌اش را گرفته در بحران قرار دارد.

, برداشت پنجم/,

برداشت ششم/ اول تیر ۱۳۹۶ – یحیی گل محمدی سرمربی جدید تبریزی‌ها رسماً به مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام می‌کند؛ دیگر حاضر به پذیرش خالد شفیعی به علت رفتار غیرحرفه‌ای و هدر دادن زمان توسط او، نخواهد بود؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که خالد شفیعی برای تمدید قرارداد با تراکتوری‌ها به توافق مالی کامل رسیده اما به رغم قولی که به تراکتوری‌ها داده است آن‌ها را دور می‌زند تا اوضاع بیش از پیش برای آن‌ها بحرانی شود و یکی از مهره‌های اصلی دفاعی یحیی گل محمدی از دست برود.

, برداشت ششم/,

 

,

*نگرش متفاوت از سرخابی‌ها در بازار نقل و انتقلات

, *نگرش متفاوت از سرخابی‌ها در بازار نقل و انتقلات, *نگرش متفاوت از سرخابی‌ها در بازار نقل و انتقلات,

تراکتورسازها که سومین تیم پر طرفدار ایران هستند؛ وارد فاز جدیدی از بحران کمبود بازیکن شده‌اند و بی‌شک عدم نتیجه‌گیری این تیم تبعات زیادی از سوی طرفداران مدعی آن‌ها خواهد داشت؛ از طرفی پرسپولیس بیانیه ضرب العجلی صادر و تاکید می‌کند به علت محرومیت تبریزی‌ها به‌هیچ عنوان از این تیم بازیکنی نخواهد گرفت و از طرف دیگر، علیرضا منصوریان با لبخند به هواداران تیمش می‌گوید بازیکنی را جذب خواهد کرد که می داند تراکتورسازی در نیم فصل اول امسال؛ نیاز مبرمی به آن دارد. دو روی یک سکه از قانون نانوشته رفتار جوانمردانه را در این ایام شاهد بودیم. خالد شفیعی چه به کره جنوبی برود و چه استقلالی شود؛ چه مسئولان استقلال به دنبالش بوده باشند؛ و چه خودش به سمت استقلال آمده باشد؛ تمام آن‌ها نمی‌تواند رفتار منصوریان را پوشش دهد؛ به نظر می‌رسد در رویه استقلالی‌ها و خصوصا منصوریان هدف وسیله را توجیه می کند. هر چند در حال حاضر با جذب قطعی پژمان منتظری توسط استقلالی‌ها پروژه خالد شفیعی به طور کلی بسته شده است اما مسئولان استقلال می توانند عنوان کنند که شفیعی خودش به سمت استقلال آمده؛ هر چند اصول اخلاقی و رسم رفتار جوانمردانه ایجاب می‌کرد تا آن‌ها از جذب بازیکن تراکتور در همان ابتدای راه صرف نظر کنند چرا که خود آن‌ها هم تقریباً با مشکل تبریزی‌ها دست به گریبان بودند.

,

انتهای متن/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه