اخبار داغ

شهردار اصفهان مطرح کرد؛

جشنواره فیلم کودک فرصت مغتنم معرفی اصفهان در عرصه بین الملل

جشنواره فیلم کودک فرصت مغتنم معرفی اصفهان در عرصه بین الملل
جمالی نژاد هنرمندان و فرهیختگان بین المللی را سفیران معرفی فرهنگ و تمدن اصفهان در جای جای جهان بشمرد و عنوان کرد: حضور این هنرمندان فرصت مناسبی برای معرفی آثار تاریخی و صنایع دستی اصفهان فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ شهردار اصفهان در گفت و گویی پیرامون سی امین دوره جشنواره فیلم کودک، اظهار کرد: میزبانی جشنواره فیلم کودک بار دیگر به اصفهان بازگشته و امسال این جشنواره با شکوه هرچه بیشتر با حضور مردم اضصفهان و  استفاده از هنرمندان اصفهانی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مهدی جمالی نژاد با اشاره به حضور 88 مهمان از 44 کشور در این دوره از جشنواره، تصریح کرد: اصفهان در این جشنواره میزبان مهمانان مختلفی از کشورهای جهان است.

,

وی خبرداد: مهمانان این سری از جسنواره فیلم کودک از کشورهایی مانند کشورهای آلمان،  لهستان، روسیه، لیبی، چک، کانادا، فرانسه، سوییس، بلژیک، امارات و انگلستان هستند.

,

شهردار اصفهان هنرمندان و فرهیختگان بین المللی را سفیران خوبی برای معرفی فرهنگ و تمدن اصفهان در سطح جهان دانست و عنوان کرد: حضور این هنرمندان فرصت مناسبی برای معرفی آثار تاریخی و صنایع دستی اصفهان برای ما فراهم کرده است.

,

وی ادامه داد: از مجموع داوران این سری از مسابقات، شش نفر از 30 داور بخش بین الملل جشنواره و همه 66 داوران بخش ملی از شهر اصفهان انتخاب شده اند.

,

شهردار اصفهان با بیان اینکه فیلم‌های سینمایی بلند، نیمه بلند و پویانمایی در چند سینمای شهر اصفهان به نمایش در امده و با یکدیگر  رقابت خواهند کرد، ادامه داد: کارگاه های تخصصی، نشست های تخصصی و نمایشگاه عکس و پوستر نیز در طول زمان برگزاری جشنواره پیش بینی شده است که در کتابخانه مرکزی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

,

جمالی نژاد جشنواره سی‌ام فیلم کودک و نوجوان را  کیفی‌ترین جشنواره در بین ادوار گذشته اعلام کرد و افزود: از آنجایی که اصفهان شهر دوستدار کودک از سوی  سازمان یونسکو نام گرفته است، بلیط‌های این جشنواره برای دانش آموزان به صورت رایگان و نیم بها خواهد بود.
ان مسئول ادامه داد: ۴۰  فیلم کوتاه با موضوع کودک و نوجوان در حاشیه جشنواره امسال کلید خواهد خورد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه