اخبار داغ

سرپرست تعاونی روستایی تفرش:

خرید ۲۰۰ تُن گندم تضمینی در تفرش/مطالبات کشاورزان هنوز واریز نشده است

خرید ۲۰۰ تُن گندم تضمینی در تفرش/مطالبات کشاورزان هنوز واریز نشده است
سرپرست تعاونی روستایی تفرش گفت: تاکنون ۲۰۰ تُن گندم از کشاورزان تفرشی خریداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعظم غفاری سرپرست تعاونی روستایی تفرش در گفتگو با ندای تفرش، با اشاره به خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در تفرش گفت: از ابتدای تیرماه خرید تضمینی گندم در اتحادیه تعاونی روستایی تفرش و مرکز خرید روستای شهراب به عنوان دو مرکز برای این امر در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

غفاری اظهار کرد: امسال، مراکز خرید گندم تضمینی، نمی توانند به صورت توافقی از کشاورزان گندم را خریداری کنند. در تفرش تنها مرکز خرید گندم در روستای فرک به صورت توافقی گندمها را خریداری می کند.

,

وی افزود: تاکنون ۲۰۰ تُن گندم به صورت تضمینی که از این میزان، ۱۱۰ تُن در مرکز خرید اتحادیه تعاونی روستایی تفرش و مابقی در مرکز خرید روستای شهراب خریداری شده و ۵۰ تُن گندم به صورت توافقی خریداری شده است.

,

سرپرست تعاونی روستایی تفرش با اشاره به کاهش میزان تولید گندم امسال، بیان کرد: امسال به خاطر سرمازدگی سال گذشته و کمبود بارندگی در مقایسه با سال گذشته به ویژه در زمینه کاشت دیم ۶۰ درصد کاهش تولید گندم در شهرستان داریم.

,

غفاری درخصوص واریز مطالبات کشاورزان تفرشی خاطرنشان کرد: تاکنون مطالبات امسال کشاورزان واریز نشده است. اسامی ۴۸ نفر از کشاورزان به بانک کشاورزی در ۱۰ تیرماه ارسال شده که هنوز وصول نشده است.

,

به گفته وی خرید تضمینی گندم با قیمت ۱۳۰۰ تومان در تفرش انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه