اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان شاهرود در مجلس:

مالیات سیگار و ده درصد از هدفمندی یارانه ها به بهداشت و درمان اختصاص یافت

مالیات سیگار و ده درصد از هدفمندی یارانه ها به بهداشت و درمان اختصاص یافت
سید حسن حسینی شاهرودی گفت: بخش بیشتر مالیات و عوارض سیگار و ده درصد از هدفمندی یارانه ها به حوزه بهداشت اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار شاهرود سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان شاهرود در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح پروژه های بهداشت و درمان شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه بهداشت و درمان شاخص عملکرد دولت یازدهم است گفت: این حوزه بیش از 37 سال دغدغه کشور بود و به موجب قانون اساسی دولت موظف است سلامت مردم را تامین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی با بیان اینکه در طول این چهار سال بیش از 11 میلیون نفر تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفتند و هزینه زیادی به دولت تحمیل شد اظهار کرد: اگر ما در این سی و چند سال بعد از انقلاب اگر همین حوزه بهداشت و درمان را سامان داده و دغدغه مردم را در این حوزه کم کنیم کافی است و مردم حداقل ها را از ما می پذیرند.

,

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی افزود: تا پیش از اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه های زیادی بابت درمان بیماری به مردم تحمیل می شد و مردم دغدغه تامین هزینه ها را داشتند اما با اجرای این طرح هزینه ها بسیار پایین آمده و این نشان از کارآمدی دولت در بخش بهداشت و درمان است.

,

حسینی شاهرودی با بیان اینکه مجلس آماده و پذیرای دکتر هاشمی برای کابینه دوازدهم نیز خواهد بود خاطرنشان کرد: اگر بنا باشد اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان کشور با اجرای تحول نظام سلامت ادامه دارد باشد و افول نکند باید مسئولیت این وزارتخانه را در دولت دوازدهم نیز پذیرفته و مسیر را ادامه بدهند.

,

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال منابع پایدار برای اجرای طرح تحول سلامت است بیان کرد: تولیت نظام سلامت به وزارت بهداشت داده شده و بخش بیشتر مالیات و عوارض سیگار و ده درصد از هدفمندی یارانه ها به حوزه بهداشت اختصاص یافت.

,

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بودجه 96 نیز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و کمک به ماندگاری متخصصان در شهرها از جمله برنامه های حوزه بهداشت و درمان کشور بود و هشت هزار میلیارد تومان اعتبار برای کمک به بیمه سلامت اختصاص یافت.

,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه