اخبار داغ

هفته چهارم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد + نتایج

هفته چهارم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد + نتایج
هفته چهارم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن، با شرکت 55راس اسب و در 7 دور، 4 دور 1000 متر و سه دور1450 متر عصر روز جمعه 30 تیرماه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، اسب های شرکت کننده در این کورسهای هفت گانه از نژادهای ترکمن و دوخون بودند که در در بازبینی اولیه اسب های جوشن حامد، آی هان2 و بازنوش قره بلاغ حذف و از شرکت در کورس بازماندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

در کورس اول با رقابت 8 چابکسوار در مسافت 1000 متر ، آق اویلی بشگرد با اسب قوش قانت اول و یوسف دهش با اسب عقاب صحرا2 و آرمین آق آتابای با اسب پوربه ، به ترتیب دوم و سوم شدند.

,

در دور دوم نیز قربان محمد اودک با اسب اجم خان مقام اول را کسب کرد و عبدالرحیم آرمیده با اسب یوهان بلیک دوم شد و پیمان قلرعطا چابکسوار اسب گیورگی مقام سوم را از آن خود کرد.

,

در دور سوم آرمین آق آابای انبار با اسب ترکمن ایتوری اول شد، مهران نوبخت سوار بر اسب دازارال مقام دوم را کسب کرد و آق اوی بشگرد در در دومین موفقیت خود در هفتۀ چهارم مقام سوم را کسب کرد.

,

دور چهارم نیز با کسب مقام قهرمانی توسط ستار مهرانی با اسب " بای بای" و مقام دومی قربان حمد اودک با اسب پاراکس و مقم سومی محمدخوجملی با اسب عالم تاب به پایان رسید.

,

همنین در دور پنجم ، محمد خوجملی اینبار با اسب شنگول اول شد و نورمحمد بهادر با اسب جانام دوم و ابراهیم قره داشلی با اسب سیتارا سوم شد.

,

پیمان قلرعطا در دور ششم سوار بر اسب گودبای اول شد و نورمحمد بهادر با اسب مهسانور و یاس جرجانی با اسب سلطانه دوم و سوم شدند.

,

و نهایت در دور هفتم  آرمین آق آتابای با اسب تومیریس اول و نورمحمد بهادر با ایا یاسین دوم و پیمان قلرعطا با اسب دازثمر سوم شد.

,

گفتنی است در این رقابت ها در مجموع به برندگان اول تا سوم کورس ها 777 میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه