اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بوشهر خبر داد:

مرمت و بهسازی ۳۰ مدرسه در اردو ی جهادی طرح هجرت

مرمت و بهسازی ۳۰ مدرسه در اردو ی جهادی طرح هجرت
مسئول بسیج سازندگی شهرستان بوشهر گفت: امسال تعداد ۳۰ مدرسه باید در اردوهای هجرت ۱۰ روزه مورد مرمت و بهسازی و زیباسازی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ علیرضا فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: بهسازی و زیباسازی مدارس توسط دانش آموزان بسیجی از اول تیرماه تا پایان شهریورماه در مدارس شهر بوشهر اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت و حرفه آموزی از اهداف این اردوهاست، اظهار کرد: دانش آموزان در اردوهای هجرت، با حرفه های رنگ آمیزی، نجاری و ... آشنا می شوند.

,

فلاحی افزود: در این اردوها مرمت، بهسازی، زیباسازی مدارس انجام می شود و تاپایان شهریورماه ادامه دارد.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بوشهر تصریح کرد: امسال تعداد 30 مدرسه باید در اردوهای هجرت 10 روزه مورد مرمت و بهسازی و زیباسازی قرار گیرد.

,

وی در پایان افزود: اردوهای جهادی هجرت 3 با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کمک به سازندگی و محرومیت زدایی، حرفه آموزی و مرمت و زیبا سازی مدارس اجرا می‌شود و شرکت کنندگان علاوه بر فراگیری آموزش های فرهنگی در قالب اردوهای جهادی خدمات عمرانی در روستاها و مناطق محروم نیز اجرایی می‌شود.

, .,

همچنین برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری در کنار عرصه های سازندگی نیز از برنامه های جانبی طرح هجرت بسیج دانش آموزی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه