اخبار داغ

شورای مهاباد در یک قدمی انتخاب شهردار

شورای مهاباد در یک قدمی انتخاب شهردار
اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهاباد طی بیانیه ای از انتخاب پنج نفر از میان ۵۶ داوطلب تصدی شهرداری مهاباد خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان،  در این بیانیه که متن آن در اختیار مُکریان قرار گرفته آمده است: همشهریان گرامی با تقدیم سلام و عرض ادب ؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

مستحضر هستید که منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر مهاباد، طی فراخوانی از واجدین شرایطِ داوطلبِ تصدی سِمت شهردار مهاباد دعوت به عمل آوردند که مدارک و مستندات خویش را به دبیرخانه شورای اسلامی شهر ارسال دارند؛ ۵۸ نفر از داوطلبین گرامی به استقبال فراخوان آمده و ثبت ‏نام نمودند، که در همین مجال مراتب سپاسگزاری خویش را از اهتمام این عزیزان اعلام می ‏داریم .
با بررسی مدارک، مستندات و سوابق اجرایی متقاضیان در نهایت ۳۰ نفر از حائزین شرایط مندرجi در فراخوان به مصاحبه حضوری دعوت شدند تا به ارایه برنامه‏ ها و رویکردهای مدنظر خویش بپردازند.
شهروندان گرانقدر
منتخبین شما در دوره پنجم پس از انجام مصاحبه با تک‏ تک کاندیداها و بررسی دقیق سوابق و نیز ارزیابی برنامه ‏های آنها در نهایت ۷ نفر از داوطلبین را که بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند جهت حضور در مرحله دوم فراخوان برگزیدند، که اسامی آنها به شرح ذیل می‏ باشد:
۱٫ کامران علیزاده ‏آذر
۲٫ کمال خرم ‏دل
۳٫ سواره امیرعشایری
۴٫ هه ‏ژار عباسی
۵٫ سیاوش شیخ‏ آقایی
۶٫ رشید سینا
۷٫ بختیار سیدنظامی
به استحضار عموم شهروندان می‏ رساند که در خصوص نحوه انتخاب گزینه‏ نهایی جهت تصدی سِمت شهردار مهاباد، متعاقباً اطلاع‏ رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه