اخبار داغ

در بخش خواهران؛

چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی برترین های خود را شناخت

چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی برترین های خود را شناخت
چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم آذربایجان غربی در بخش خواهران که از صبح روز گذشته در منطقه آزاد ماکو آغاز به کار کرده بود، برترین های خود را شناخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، بر اساس اعلام هیئت داوران، در رشته حفظ کل فاطمه زرین از ارومیه، هاجر مزرعه لی از خوی و مینا نوری از ارومیه به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در رشته حفظ ۲۰ جزء رباب زرین از ارومیه به مقام نخست دست یافت و زهرا حسنی و رقیه نیکویی از ارومیه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

,

زهرا میرزا علی پور از ارومیه، سمیه نشاط فر از خوی و معصومه زرین از ارومیه نیز نفرات اول تا سوم رشته حفظ ۱۰ جزء اعلام شدند.

,

همچنین حدیثه جعفرزاده از شوط،فرزانه احمدی از شاهین دژ و پروانه امینی از سردشت توانستند در رشته حفظ ۵ جزء حائز رتبه های اول تا سوم شوند.

,

بنابر نظر هیئت داوران، نسرین زینال پور از خوی، رباب پورتور از سلماس و سمیره مهدیان از ارومیه رتبه های اول تا سوم رشته قرائت را به خود اختصاص دادند.

,

هانیه علی پور از خوی، معصومه بخشی از تکاب و پروانه عراقی از ارومیه نیزبه ترتیب برترین های رشته ترتیل چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی شدند.

,

همچنین زهرا زینی از نقده، مرضیه موسوی از میاندوآب و فریده بیات از ماکو به ترتیب مقام های اول تا سوم رشته دعاخوانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

,

مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت ۱۱۰ متسابق در بخش خواهران از ۳۱ مرداد ماه تا به امروز به میزبانی منطقه آزاد ماکو به مدت در بخش خواهران برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه