اخبار داغ

آیت الله شاهچراغی در دیدار با جمعی از جوانان:

مسئولان نماز جمعه، نظرات جوانان را جدی بگیرند/ علمای سمنان آنطور که می خواستم به من کمک نکردند

مسئولان نماز جمعه، نظرات جوانان را جدی بگیرند/ علمای سمنان آنطور که می خواستم به من کمک نکردند
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان برگزاری نماز جمعه به جوانان گفت: حضور جوانان در نمازهای جمعه موهبتی الهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با جمعی از فعالان جوان نماز جمعه سمنان که به مناسبت فرارسیدن 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور به امامت مرحوم طالقانی برگزار شد حضور در نماز جمعه را در ایام جوانی موهبتی الهی دانست و گفت: حضور جوانان در نمازهای جمعه به برگزاری پرشور این آئین عبادی سیاسی کمک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: حضرت محمد (ص) می فرماید در روز قیامت که همه در آفتاب حضور دارند افرادی که در ایام جوانی به بندگی خداوند پرداخته اند در سایه عرش الهی قرار می گیرند.

,

شاهچراغی با بیان اینکه در این کشور هیچ کس به اندازه رهبر معظم انقلاب جوان گرا نیست افزود: من نیز همانند ایشان برای جوانان بسیار دعا می کنم که بهترین دعا نیز عاقب بخیری است.

,

وی با تقدیر از برگزاری جلسات هم اندیشی با جوانان تصریح کرد: مسئولان برگزاری این جلسات تلاش کنند محتوای جلسات انتقادی باشد چراکه تعریف کردن دردی از جامعه دوا نمی کند.

,

امام جمعه سمنان با تاکید بر دادن فرصت به جوانان برای ارائه دیدگاه های خود از تریبون نماز جمعه گفت: مجریان برگزاری نماز جمعه تلاش کنند سخنرانی های قبل از خطبه به مدیران و مسئولان محدود نشود و از جوانان دانشگاهی و غیردانشگاهی نیز برای بیان نظراتشان دعوت کنند.

,

شاهچراغی در بخش دیگری از این دیدار با یادآوری مسئولیت خود در نماز جمعه مهدیشهر گفت: من قبل از حضور در نماز جمعه سمنان، حدود 22 سال امام جمعه مهدیشهر بودم و پس از آن با حکم امام خامنه ای به امامت جمعه سمنان منصوب شدم.

,

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: 16 سال پیش که به این مسئولیت منصوب شدم به علمای سمنان گفتم من دستم را پیش شما دراز می کنم تا مرا در این امر مهم یاری کنید اما تاکنون کمکی به من برای برگزاری نماز جمعه آنگونه ای که می خواستم از سوی علما صورت نگرفته است.

,

وی تداوم برگزاری دیدار مسئولان نمازهای جمعه با جوانان را ضروری خواند و گفت:  در کنار جوانان باید به حضور نخبگان و صاحب نظران در نمازهای جمعه نیز توجه بیشتری شود.

,

پیش از این دیدار جمعی از جوانان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص برگزاری نمازهای جمعه در استان پرداختند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه