اخبار داغ

حجت الاسلام رئیسی:

افزایش آسایش و رضایت زائران باید سرلوحه تمامی اقدامات قرار گیرد

افزایش آسایش و رضایت زائران باید سرلوحه تمامی اقدامات قرار گیرد
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش آسایش و رضایت زائران باشد، گفت: چنانچه قرار است پروژه عمرانی اجرا شود که به موجب آن رواق یا معبری مسدود می‌شود، لازم است در رابطه با دلیل این انسداد به زائران توضیح داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی شب گذشته در جمع خادمان حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در این آستان نورانی به گونه‌ای که مورد رضا و پسند حضرت ثامن الحجج(ع) است، باید پذیرای زائران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی افزود: میهمان نوازی از زائران امام الرئوف باید به نحوی باشد که پس از ترک حرم، زائر احساس کند گرامی داشته شده است.

,
,


عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر اقدامی در بارگاه رضوی باید در راستای افزایش آسایش و رضایت زائران باشد، تأکید کرد: اگر قرار است پروژه عمرانی اجرا شود که به موجب آن رواق یا معبری مسدود می‌شود، لازم است در رابطه با دلیل این انسداد به زائران توضیح داده شود.

,
,


وی خاطرنشان کرد: این مجموعه نورانی متعلق به تمام مسلمانان است و باید پاک بماند، اگر فردی از سر غفلت با ظاهری نامناسب به‌قصد تشرف به حرم آمد، تذکر به او باید با خوش‌رویی، خوش‌خلقی و با زبانی نرم باشد، زیرا این افراد دلداده امام هشتم هستند و بسیاری از این رفتارها از سر ناآگاهی و غفلت است.

,
,


تولیت آستان قدس رضوی گفت: در حوزه امنیت باید ضمن رعایت اصول امنیتی بگونه‌ای عمل کرد که تسهیل امر زیارت دچار خدشه نشود.

,
,


وی در پایان تصریح کرد: هویت خادمی مهمترین و اصلی‌ترین شأن برای خدام رضوی است، این هویت تنها منحصر به حرم مطهر نمی‌شود، بلکه در تمام شئون زندگی خادمان باید جاری و ساری باشد و نمی‌توان عرصه خدمت را از عرصه زندگی شخصی و اجتماعی خدام تفکیک دانست.

,
,


 انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه