اخبار داغ

گزارش؛

محموله قاچاق از سیستان به کرمان نرسید/ کشف 760 بطری مشروبات الکلی در رودبار جنوب+عکس

محموله قاچاق از سیستان به کرمان نرسید/ کشف 760 بطری مشروبات الکلی در رودبار جنوب+عکس
قاچاقچیان مشروبات الکلی که قصد داشتند 760 بطری مشروب را از استان سیستان و بلوچستان به کرمان انتقال دهند در پاسگاه روستای پنگ شهرستان رودبارجنوب زمین گیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، استان کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی از دیرباز محل تردد قاچاقچیان بوده است که مصمومیت 114 نفر و فوت پنج نفر ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی هفته گذشته در سیرجان از تبعات قاچاق این کالا به استان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

کاروان قاچاق کالا و مشروبات الکلی که روز گذشته از استان سیستان و بلوچستان قصد ورود به استان کرمان را داشتند  در پاسگاه روستای پنگ شهرستان رودبارجنوب متوقف شد.
این قاچاقچیان که قصد دور زدن ایست بازرسی پنگ را داشته اند با هوشیاری ماموران گردان پنگ دستگیر و به همراه مشروبات الکلی تحویل مقامات قضایی شهرستان رودبارجنوب گردیدند.

, کاروان قاچاق کالا و مشروبات الکلی که روز گذشته از استان سیستان و بلوچستان قصد ورود به استان کرمان را داشتند  در پاسگاه روستای پنگ شهرستان رودبارجنوب متوقف شد., کاروان قاچاق کالا و مشروبات الکلی که روز گذشته از استان سیستان و بلوچستان قصد ورود به استان کرمان را داشتند  در پاسگاه روستای پنگ شهرستان رودبارجنوب متوقف شد.,
,

کشف 760 بطری مشروبات الکلی در رودبار جنوب

, کشف 760 بطری مشروبات الکلی در رودبار جنوب,

فرماندار رودبارجنوب از کشف و ضبط 760 بطری مشروبات الکلی توسط ماموران نیروی انتظامی این شهرستان خبرداد.

,

فرماندار رودبارجنوب در تشریح جزئیات این خبر گفت: قاچاقچیان این محموله را داخل یک دستگاه پراید جاسازی و قصد انتقال آن از استان سیستان و بلوچستان به استان کرمان را داشتند که با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی، شب گذشته کشف و ضبط شد.

, قاچاقچیان, سیستان و بلوچستان,


وی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد دور زدن ایست بازرسی پنگ در مرز بین شهرستان رودبار جنوب و ایرانشهر را داشتند که بعد از یک تعقیب و گریزدر نهایت با واژگونی خودروی پراید متوقف می شوند.
وی عنوان کرد: در این تعقیب و گریز یکی از قاچاقچیان بر اثر واژگونی خودرو مجروح وبه بیمارستان رودبار جنوب انتقال داده شد و یک نفرهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی این شهرستان شد.

, ,
, رودبار جنوب,
, واژگونی, دستگیر,

, ,

مساحت این شهرستان 13 هزارو 200 کیلومتر مربع می‌باشد و مرکز آن شهر رودبار جنوب درفاصله 333 کیلومتری از مرکز کرمان واقع شده و جمعیت آن هم برابر با 105 هزارو 992 نفر می باشد.
انتهای پیام/

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه