اخبار داغ

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

زبان قدرت بهترین راه مقابله با اقدامات آمریکایی‌ها است

زبان قدرت بهترین راه مقابله با اقدامات آمریکایی‌ها است
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، آمریکا را دشمن شماره یک مستضعفان جهان دانست و گفت: آمریکایی‌ها فقط زبان قدرت را متوجه می‌شوند و ملت‌ها نباید در برابر این‌ها کوتاه بیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در گفت‌وگو با تهران نیوز در ارتباط با تصویب تحریم‌های جدید توسط نمایندگان کنگره آمریکا اظهار داشت: ما آمریکا را دشمن شماره یک نظام و ملت‌های مستضعف جهان می‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی آمریکا را شیطان بزرگ خواند و گفت: دولتی که هم‌اکنون به حاکمیت رسیده‌اند، ظاهرا در حال پیروی از روش‌های جنگل هستند چرا که هیچ ضابطه و مسائل بین‌المللی را قبول ندارند و می‌خواهند که همه چیز را به نفع خودشان به پایان برسانند.

,

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه بیان داشت: آمریکایی‌ها به راحتی با ملت‌هایی که از آن‌ها پیروی نکنند، جنگ می‌کنند. آن‌ها بسیاری از کشورها را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می‌کنند در حالی که خودشان هیچ چیزی از حقوق بشر نمی‌دانند.

,

حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد: مردم مظلوم یمن چند سالی هست که امنیت ندارند و توسط عوامل و دست نشانده‌های آمریکا مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند که این مصداق بارز نقض حقوق بشر است.

,

وی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: این‌ها موجودات عجیب و غریبی هستند. دولتی که در چند وقت اخیر روی کار آمده‌ دیوانه بوده و در حال به آتش کشیدن دنیاست.

,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، زبان قدرت را بهترین راه مقابله با اقدامات آمریکایی‌ها دانست و بیان داشت: آمریکایی‌ها فقط زبان قدرت را متوجه می‌شوند و ملت‌ها نباید در برابر این‌ها کوتاه بیایند. ملت‌های مظلوم باید در برابر آمریکایی‌ها بایستند و اجازه ندهند که آن‌ها به اهدافشان دست پیدا کنند.

,

حجت‌الاسلام تقوی هم‌چنین بهترین و موثرترین راه در برابر تحریم‌های جدید علیه ایران را نیز عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر مقاومت و چشم نداشن به قدرت‌های بزرگ تاکید کرده‌اند.

,

وی خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: باید به امکانات و استعدادهای درونی خودمان بنگریم و به بسترهای آماده و موجود در کشور تکیه کنیم. مسئولان باید به جوانان اعتماد کنند و از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببرند.    

,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پاسخ به اینکه مواضع ائمه جمعه سراسر کشور در نماز جمعه این هفته بیشتر حول کدام موضوع ‌می‌چرخد گفت: ائمه جمعه ما تحولات بین‌المللی را رصد می‌کنند و متناسب با اصول و مواضع نظام، مطالب مختلف را با مردم در میان می‌گذارند.

,

حجت‌الاسلام تقوی در پایان یادآور شد: موضع‌گیری نظام ما و رهنمودهای مقام معظم رهبری کاملا مشخص و روشن است و ائمه جمعه نیز در جریان هستند. ائمه جمعه سعی می‌کنند که بصیرت و آگاهی مردم را در زمینه‌های مختلف افزایش دهند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه