اخبار داغ

اعتراض بلبرینگ‌سازان در مقابل استانداری؛

در سال اقتصاد مقاومتی ما را هم لِه کردند

در سال اقتصاد مقاومتی ما را هم لِه کردند
عدم هماهنگی در بخش بلبرینگ سازی تبریز باعث شد تا کارگران دوباره در جلوی درب استانداری آذربایجان‌شرقی جمع شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ظهر امروز بار دیگر کارگران شرکت بلبرینگ سازی تبریز با تجمع در جلوی درب استانداری آذربایجان‌شرقی، خواهان برطرف کردن مشکلات این شرکت شدند. در این میان عده‌ای از کارگران نیز با نشان دادن بنرهایی خواستار توجه از سوی مقام معظم رهبری در مورد مشکلات این شرکت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اصلی‌ترین درخواست کارگران این شرکت، عدم کم کردن کارگران و واریزحقوق به‌ موقع است که متأسفانه با وعده وعیدهایی سر جای خود می‌نشینند، ولی دوباره بعد از مدتی باکم‌کاری مدیرعامل و صاحب شرکت، این اتفاق نیز صورت می‌گیرد.

,

, ,

, ,

گفته می‌شود در کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز حدود 190 نفر کارگر رسمی و قرار دادی فعالیت دارند که کار فرما علاوه بر تاخیر مطالبات مزدی سه ماهه آذر ، دی و بهمن تاکنون، از واریز حق عیدی و پاداش پایان سال آنها نیز کوتاهی کرده است.

,

کارگران معترض می‌گویند: علیرغم همه پیگیری هایی که اعضای کمیسیون کارگری استان و فرمانداری تبریز طی ماه‌های گذشته انجام داده‌اند، مشکلات مالی این کارخانه همچنان به قوت خود باقی است.

,

به گفته کارگران کارخانه بلبرینگ سازی تبریز، این واحد یکی از  موفق‌ترین واحدهای صنعتی استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود که تا پیش از سال 91 محصولات آن به صورت پیش فروشی عرضه می‌شد.

,

انتخای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه