اخبار داغ

جشنواره مالک اشتر تیپ 38 زرهی محمد رسول الله تربت جام پایان یافت

جشنواره مالک اشتر تیپ 38 زرهی محمد رسول الله تربت جام پایان یافت
جشنواره مالک اشتر تربت جام که به منظور تجلیل از نیروهای اشراف در یگان های ارتش برگزار شد بود صبح امروز پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، ایرج دبیرنظامی صبح امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی در محل تالار کوثر برگزار شد با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره به منظور تجلیل از نیروهای اشراف در یگان های ارتش برگزار و در این مراسم از ۳۲ فرمانده برگزیده این تیپ تقدیر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

 

,

دبیرنظامی افزود: اگر به بطن مطالبات مقام معظم رهبری دقت کنیم می بنیم تمام منویات مقام معظم رهبری براساس آیات و روایات می باشد و اشراف بر نیروهای یگان ها اهمیتش به این لحاظ است که اطلاعات دقیق و واقعی را به فرماندهی کل قوا ارسال می کند تا براساس آن برنامه ها، طرح و اجرا شود.

,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این تیپ در جشنواره کشوری مالک اشتر در سال گذشته رتبه مناسبی کسب نکرد با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری رتبه بالایی را کسب خواهد کرد.

,

 

,

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام تصریح کرد: انتخاب برترین حوزه اشراف در جشنواره مالک اشتر به منظور بالا بردن انگیزه بیشتر در نیروهای تحت امر می باشد.

,

 

,

دبیرنظامی خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر شاخصه های ولایت مداری و عشق به میهن هر کاری در حوزه اشراف انجام دهد باز هم کم است و نیاز مبرم به برنامه ریزی دقیق و کسب اطلاعات بیشتر می باشد.

,

 

,

در ادامه حجت الاسلام روح الله لندرانی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام با اشاره به روز خبرنگاران گفت: خبرنگاران شغل بسیار سنگین و چراغ راه هدایت قشرهای مردم را به دوش می کشند و اشراف بالایی نسبت با امور دارند.

,

 

,

حجت الاسلام لندرانی افزود: خبرنگاران در دورترین نقاط کشور برای انتقال رویدادها حضور دارند و ۹۸ درصد کار خبرنگاران مفید است و نتیجه کار خبرنگاران سند است.

,

 

,

وی تصریح کرد: حرفه خبرنگاری تمام مشاغل را در خودش جمع کرده است و اندوخته های خبرنگاران از جامعه می تواند انسان را همیشه سر زنده نگه دارد.

,

 

,

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام بیان داشت: خبرنگاران به عنوان یک فرمانده عمل می کنند و اسرار را می داند و قدم های مثبتی را در اختیار مردم قرار می دهند.

,

 

,

حجت الاسلام لندارنی با اشاره به شباهت کار خبرنگاران و نیروهای اشراف خاطرنشان کرد: هر دو لازم است که واقعیت ها را منعکس کنند تا چهره واقعی ودور نمای درست از فضای پیرامون خود منعکس کرده باشند.

,

 

,

در پایان برترین های حوزه اشراف تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام با اهدای لوح سپاس تقدیر شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه