اخبار داغ

ضرورت توسعه ناوگان شهری در مرکز شهرستان طارم + تصاویر

ضرورت توسعه ناوگان شهری در مرکز شهرستان طارم + تصاویر
شهر آببر مرکز شهرستان طارم با جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر فاقد ناوگان شهری (خط واحد و تاکسی شهری) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار برگ زیتون، شهر آببر مرکز شهرستان طارم دارای ۸۲۳۰ نفر جمعیت می باشد که یکی از مشکلات شهروندان نبود ناوگان شهری (خط واحد و تاکسی شهری) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

گفتنی است وجود چنین مشکلی در مرکز شهرستان منجر به استفاده شهروندان از وسیله نقلیه شخصی و در نتیجه افزایش پارک دوبل شده است.

,

IMG_4520

, IMG_4520, IMG_4520,

IMG_4522

, IMG_4522, IMG_4522,

IMG_4524

, IMG_4524, IMG_4524,

علی موسوی یکی از شهروندان در رابطه با این مشکل افزود: با توجه به اینکه از ورود تا خروج شهر آببر نزدیک ۵ کیلومتر فاصله وجود دارد تاکسی و اتوبوسی در این مسیر وجود ندارد اگر بخواهیم از داخل شهر آببر به مجتمع ادارات برویم باید این مسیر طولانی را با پای پیاده طی کنیم.

,

وی تصریح کرد: ایستگاههای تهیه شده برای این منظور مدتهاست منتظر مسافر یا تاکسی شهری است.

,

IMG_4529

, IMG_4529, IMG_4529,

IMG_4512

, IMG_4512, IMG_4512,

رضا محمدی یکی از تاکسی داران با بیان اینکه کارکردن با تاکسی مقرون به صرفه نیست افزود: بیشتر در مسیرهای آببر به گیلوان مشغول جابه جایی مسافر هستم بخاطر اینکه بعلت سوار مسافر توسط رهگذران و ماشینهای شخصی این کار صرفه اقتصادی ندارد.

,

IMG_4514

, IMG_4514, IMG_4514,

شعبانی یکی کارشناسان شهرداری آببر در این مورد اظهار داشت: شهرداری آببر در سالهای گذشته اقداماتی در زمینه تخصیص ۴ دستگاه مینی بوس خط واحد درون شهری و ۹ دستگاه تاکسی درون شهری انجام داده است که متأسفانه استقبال خوبی صورت نگرفته است.

,

وی تصریح کرد: بعلت نداشتن صرفه اقتصادی نگهداری خودروها و ناوگان حمل و نقل درون شهری، تمامی این وسیط نقلیه از چرخه خدمات رسانی بیرون رفت امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم این امر دوباره محقق شده تا شاهد راه اندازی ناوگان شهری در مرکز شهرستان در آینده نزدیک باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه