اخبار داغ

فرماندار بجستان:

تقویت زیر ساخت‌های پرورشی مشکلات آموزشی را برطرف می‌کند

تقویت زیر ساخت‌های پرورشی مشکلات آموزشی را برطرف می‌کند
فرماندار بجستان گفت: پرورش و آموزش‌ باید در کنار هم باشند و گاهی بحث پرورش جلوتر از آموزش است و اگر می‌خواهیم در حوزه آموزش موفق باشیم باید پایه‌ها و زیرساخت‌های پرورشی را محکم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار بجستان صبح امروز در مراسم اختتامیه رده‌های اوقات فراغت شهرستان بجستان که در سالن فرهنگیان این شهر برگزار شد اظهار کرد: پرورش و آموزش‌ باید در کنار هم باشند و گاهی بحث پرورش جلوتر از آموزش است، نباید بعد از آموزش به یاد پروزش افتاد و اگر می‌خواهیم در حوزه آموزش موفق باشیم باید پایه‌ها و زیرساخت‌های پرورشی را محکم کنیم و اگر محکم شد در حوزه آموزشی دچار مشکل نخواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

ابراهیمی کردیانی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل و نیاز اساسی جامعه ما توجه به مسائل فرهنگی است که دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری است که باید به آن پرداخت و دولت  این دغدغه را در رأس اقدامات خود قرارداد و با حساسیت بیشتری در حوزه آسیب‌های اجتماعی پیگیری می کند.

,

 

,

وی اذعان کرد: پرداختن به مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی و سبک زندگی‌ها و پایه‌گذاری همه این‌ها خلاصه می‌شود در حیطه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چون بنیان‌گذار کار پرورشی در آموزش‌وپرورش بعد از خانواده‌ها شکل می‌گیرد.

,

 

,

 رئیس شورای آموزش‌وپرورش بجستان افزود: خانواده‌ها جلودار مقوله پرورش هستند و  والدین نقش مؤثری دارند، فراموش نکنیم از زمانی که بچه دست چپ و راست خود را یاد می‌گیرد و می‌فهمد چطور با اجتماع برخورد کند  و به جایگاه خود در اجتماع واقف می‌شود، با ورود به آموزش‌وپرورش در راستای تعلیم و تربیت بیش از 7 ساعت از وقت خود که از بهترین ساعات روز است در  مدارس سپری می‌کند  و آموزش‌وپرورش می‌تواند از این ساعات به بهترین شکل ممکن در جهت تربیت و پرورش استفاده کند.

,

 

,

ابراهیمی جایگاه آموزش‌وپرورش در حوزه تربیت رفیع دانست و  اذعان کرد: رسالت آموزش‌وپرورش در حوزه پرورشی خطیر و جایگاه آن رفیع است بحث تربیت را دوستان ما در آموزش‌وپرورش به جد در دستور کار خود قراردادند و نمونه آن فعالیت‌هایی است که در آموزش‌وپرورش شهرستان داریم و می‌بینیم.

,

 

,

فرماندار  بجستان لازمه توسعه و پیشرفت برنامه‌های پرورشی مشارکت همگانی دانست و عنوان کرد: حوزه پرورشی طیف گسترده‌ای را در برمی‌گیرد و اگر خواسته باشیم منجر به نتیجه شود، همکاری مساعد  و مشارکت آحاد جامعه را  می‌طلبد، ما بخشی از بار را رها می‌کنیم به دوش آموزش‌وپرورش تنها و سطح انتظارها همه از آموزش‌وپرورش است درصورتی‌که باید گوشه‌ای از کار را گرفت و کمک به این جریان کرد.

,

 

,

ابراهیمی از همه دستگاه‌های فرهنگی، همه متولیان بخش‌های مختلف و خود والدین خواست تا دست در دست نهاده و جامعه را به سمت اعتلا و پیشرفت ببریم و گفت:  داشتن برنامه یکی از وظایف آموزش‌وپرورش است  که الحمدالله باوجود برنامه‌های مدون و پیگیری‌های لازم، نتایج خوبی حاصل‌شده است.

,

 

,

فرماندار بجستان خاطرنشان کرد: زحمات خواهران و برداران در حوزه پرورشی کمتر در استان دیده‌شده است،  شهرستان بجستان علی‌رغم کمتر توسعه‌یافتگی و تازه تأسیس بودن ولی الحمدالله باوجود امکانات کمتر نسبت به شهرستان‌های استان ما شاهد شکوفایی دانش آموزان این شهرستان  در مسابقات استانی بودیم و رتبه‌های کنکور نیز قبل توجه بود که این همت بلند و توجه مسئولان استانی را به این شهرستان می‌طلبد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه