اخبار داغ

امام جمعه باقرآباد قرچک:

حجاب لایه اصلی خانواده است

حجاب لایه اصلی خانواده است
امام جمعه باقرآباد قرچک گفت: حجاب لایه ی اصلی خانواده است، وقتی یکی از لایه ها که سنگر است برداشته شود، کم کم بنیان خانواده از بین می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ کارگاه تحکیم بنیان خانواده با حضور بانوان در امامزاده بی‌بی زبیده سلام‌الله علیها شهرستان قرچک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم جعفری امام جمعه باقرآباد قرچک در این کارگاه اظهار داشت: خانواده را زن حفظ می‌کند و اسلام به نقش زن در خانواده اهمیت می‌دهد.

,

وی گفت: اگر زن به خانواده پایبند و علاقه نشان داد، به تربیت فرزند اهمیت می‌دهد، آن‌ها را در آغوش خود بزرگ کرده وبرای آن‌ها آذوقه‌های فرهنگی فراهم می‌کند و از هر فرصتی به فرزندان خود مثل غذای جسمانی می‌چشاند و نسل‌ها در آن جامعه بالنده و رشید خواهند شد.

,

جعفری با اشاره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره تحکیم خانواده، بیان کرد: تنگه احد نظام خانواده است و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از حربه‌های مختلفی برای از بین بردن خانواده‌ها استفاده می کند و دشمن از هر طریقی می‌خواهد به اهداف خودش برسد.

,

وی تاکید کرد: نیمی از جامعه ما زنان هستند که تربیت کننده ی نسل مردان را برعهده دارند و وقتی نقش زنان در دفاع از حریم خانواده و ارزش‌های اسلامی وظیفه ی خود که تربیت فرزند است کم‌رنگ شود، جامعه به همان سمتی پیش می‌رود که دشمن می‌خواهد.

,

امام جمعه باقرآباد قرچک تصریح کرد: دشمن می خواهند زینت های زن را کمرنگ و جامعه را به سوی هوس بازی بکشاند و تا حدودی به اهداف سیاسی خود برسد.

,

وی در پایان بیان داشت: حجاب لایه ی اصلی خانواده است، وقتی یکی از لایه‌ها که سنگر است برداشته شود، کم‌کم بنیان خانواده از بین می‌رود.

,

گفتنی است، در حاشیه این کارگاه خوراک فکری (احادیث پیامبر اکرم با موضوع خانواده)در قالب بروشورهای چوبی به شرکت‌کنندگان به عنوان یادگاری داده است، میز اقتصاد مقاومتی فروش محصولات عفاف و حجاب با قیمت تولیدی به فروش رسید که مورد استقبال قرار گرفت.

,

, ,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه