اخبار داغ

مقصودی در گفت و گو با دانا خبر داد:

مخالفت برخی اعضای فراکسیون امید با جوان ترین وزیر پیشنهادی کابینه/ پیش بینی می‌کنم تمام وزرای پیشنهادی رأی لازم را کسب کنند

مخالفت برخی اعضای فراکسیون امید با جوان ترین وزیر پیشنهادی کابینه/ پیش بینی می‌کنم تمام وزرای پیشنهادی رأی لازم را کسب کنند
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مجلس مردمی و با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری خواهد بود و اجازه سیاسی کاری را نخواهد داد.
[

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم دولت اظهار داشت: جمع بندی ما بر این است که تمامی وزرای پیشنهادی، رأی لازم را از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کسب خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه هر چند انتظار مردم و خواص از دولت دوازدهم برای معرفی افراد بالاتر بود، افزود: مشکلاتی در معرفی این افراد وجود داشت که از جمله آن می‌توان به عدم توجه کافی به اقوام، جوانان، زنان و رای 16 میلیون رقیب رییس جمهور در زمان انتخابات اشاره کرد.

,

 

,

مقصودی در ادامه تصریح کرد: نگاه مجلس مردمی و با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری خواهد بود و اجازه سیاسی کاری را نخواهد داد.

,

 

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد همکاران خود در این چند روز گفت: باید بپذیریم که در برخی مواقع نگاه های کارشناسی در بررسی برنامه های وزاری پیشنهادی از سوی نمایندگان وجود نداشت.

,

 

,

 وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌کنم وزرای دفاع، اطلاعات، صنعت، امور خارجه، ارشاد، بهداشت و ورزش با رأی بالایی به وزارت خانه مطبوع برسند، اضافه کرد: وزاری آموزش و پرورش، اقتصاد، نفت، راه و کشور در رده دوم تعداد رأی قرار دارند.

,

 

,

مقصودی با بیان اینکه دو وزیر کار و نیرو از وزاریی هستند که در حد مرز قرار دارند، عنوان کرد: جوانترین وزیر این کابینه که وزیر ارتباطات است تنها فردی است که احتمال رأی نیاوردنش زیاد شده است.

,

 

,

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعدادی از فراکسیون امید و برخی از نمایندگان دیگر مخالف وزیر شدن آذری جهرمی هستند.

,

 

,

وی با اشاره به اوضاع منطقه و تحرکات تازه ایالات متحده گفت: امروز زمان اتحاد و همدلی بین سه قوا بوده و مجلس نیز تمام تلاش خود را می‌کند که ایرانی سربلند داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه