اخبار داغ

سایت موزه ازنا هنوز در پله اول

سایت موزه ازنا هنوز در پله اول
مدتهاست که طرح سایت موزه باستانشناسی شهر ازنا تدوین گردیده است، سایت موزه ای که می تواند شناسنامه تاریخی ازنا درسطوح ملی و بین المللی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک ، این سایت موزه میتواند جذب توریست، اشتغال زایی و جذب سرمایه را برایمان بسترسازی نماید، سایت موزه ای که میتواند در زمینه فرهنگی گام بزرگی برای شهرمان بردارد، سوال این است؛ چرا هنوز در پله اول راه متوقف شده ایم؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 فصل اول مطالعات روی تپه قلاخرابه یاهمان پارک فرهنگ شهرمان صورت پذیرفت، تمامی فاکتورها برای ایجاد این سایت موزه دردسترس می باشند. تپه قلاخرابه با قدمتی ٦ هزارساله که بیشتر دوره های باستانشناسی و تاریخی غرب کشور را دربر دارد با وسعت و ارتفاع چشم گیر در وسط شهرمان ازنا وجود دارد، چرا از این نعمت خدادادی برای رونق شهرمان بهره نجویبم؟

,

 

,

پله اولی که در آن متوقف شده ایم، حمایت مسئولین شهر ازناست. حمایت شورای شهر، نماینده شهر، شهرداری، فرمانداری و اداره میراث فرهنگی برای راه اندازی این پروژه ضروری است.

,

 

,

هگمتانه همدان را بنگرید و جایگاهش را در پیشرفت شهر همدان ببینید، طرح سایت موزه قلاخرابه نیز همین نقش و پتانسیل را برای توسعه شهر ازنا بدنبال خواهد داشت، چرا در مقابل اجرایی شدن این طرح سکوت میکنید یا سنگ اندازی می کنید؟

,

 راه توسعه هر شهری بهره جویی از تمامی ظرفیت های آن شهر است، مدیریت یعنی استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها.

,

 

,

فصل دوم کاوش در قلاخرابه شهر ازنا می بایست تا بحال شروع می شد آن وقت میتوانستیم هدف اصلی را مشاهده نماییم، افق های دید را باید در زمینه هایی همچون گردشگری باستانی و طبیعی وسیع تر نمود تا از ظرفیت های این صنعت بهره مند گردیم.

,

 

,

 از مسئولین دلسوزی که تا به اینجای طرح ما راحمایت کرده تقاضای حمایت بیشتر و از دیگر مسئولین نیز تقاضای مساعدت برای پیشرفت شهرمان ازنا را دارم.

,

 

,

 امید است که با حمایت های حقیقی و اجرایی، ما را در انجام طرح سایت موزه باستانشناسی شهر ازنا یاری نمایید.

,

 

,

حسینی سربیشه 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه