اخبار داغ

رئیس صندوق کارآفرینی و امید کاشمر خبر داد:

پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و اشتغال در کاشمر از ابتدای امسال

پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و اشتغال در کاشمر از ابتدای امسال
رئیس صندوق کارآفرینی و امید کاشمر از پرداخت بیش از 13 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و اشتغال از ابتدای سال 96 در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر محمود مجیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید بر اساس رویکرد جدید حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک فعالیت خوبی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج به جوانان انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی با بیان اینکه مأموریت این صندوق در راستای شناسایی و توانمندسازی جوانان واجد شرایط و ایجاد کسب و کارهای خرد و کوچک با هدف تبیین فعالیت‌های کارآفرینی و برطرف کردن نیاز شهرستان در حوزه های مختلف اشتغال است یادآور شد: صندوق کارآفرینی امید کاشمر از ابتدای سال 96 تا کنون مبلغ پنج میلیارد و 170 میلیون ریال تسهیلات جهت ایجاد اشتغال به 26 نفر با اشتغالزایی مستقیم  46 نفر و مبلغ چهار میلیارد و 888 میلیون ریال تسهیلات جهت توسعه و تثبیت کسب و کار در قالب طرح صنوف وغیره به 41 نفر پرداخت کرده و در این راستا 94 مورد نظارت اشتغال انجام شده است.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه در حوزه تسهیلات ازدواج، به تمامی زوج‌های جوان ثبت نام کننده در سایت که پرونده خود را تکمیل کرده اند تسهیلات پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری 30 فقره تسهیلات ازدواج به ارزش سه میلیارد و 100 میلیون ریال پرداخت شده است.

,

 

,

مجیدی ادامه داد: حمایت صندوق از کسب و کارهای خرد و کوچک در قالب تسهیلات اشتغال جهت ایجاد شغل با اولویت طرح‌های تولیدی و صنایع دستی بازار محور و ظرفیت‌های شهرستان و زنجیره و شبکه تولید و بوم‌گردی و گردشگری مطابق با شرایط استفاده از تسهیلات از وظایف این صندوق است.

,

 

,

رئیس صندوق کارآفرینی و امید کاشمر افزود: طی چهار سال گذشته مبلغ 71 میلیارد و 366 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به تعداد 542 نفر شامل 56 میلیارد و 545 میلیون ریال تسهیلات اشتغال جهت ایجاد مشاغل به تعداد 348 نفر و اشتغالزایی مستقیم 493 نفر و مبلغ 14 میلیارد و 821 میلیون ریال جهت توسعه و تثبیت کسب و کار به تعداد 194 نفر پرداخت شده است و همچنین در حوزه ازدواج مبلغ 19 میلیارد و 440 میلیون ریال به تعداد 434 نفر پرداخت شده است.

,

 

,

 وی اظهار داشت: همچنین شناسایی و حمایت از طرح‌های روستایی به عنوان اولویت طرح‌های تولیدی و بازار محور و ظرفیت روستا در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه