اخبار داغ

شهید حججی مظهر اقتدار مدافعان حرم در برابر استکبار

شهید حججی مظهر اقتدار مدافعان حرم در برابر استکبار
شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و امروز نظام اسلامی به وجود چنین فرزندانی به خود می‌بالد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زرقونیا ؛ شهدای مدافع حرم حقیقتا الگوی بی‌بدیل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند و این شهدا با تقدیم جانشان در برابر دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) ایستاده‌اند و به مبارزه برخواسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرقونیا ؛ , زرقونیا ؛,

خون پاک و مطهر شهید «محسن حججی» برای انقلاب و جبهه مقاومت پیروزی دیگری را به ارمغان آورده است. اروپا، انگلیس و اسرائیل با حمایت های مالی خود از جبهه های تکفیری به دنبال ریشه کن کردن انقلاب و اسلام هستند که باید بدانند با وجود چنین فرزندان رشیدی در اسلام و انقلاب ایران هیچ گاه به این خواسته نخواهند رسید.

,

1396052710070296611680934

, 1396052710070296611680934, 1396052710070296611680934,

شهید حججی با نحوه شهادت خود به همه عناصر خارجی و داخلی دشمن ثابت کرد که ملت ولایتمدار ایران اسلامی با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از ایستادگی در مقابل دشمنان واهمه‌ای نداشته و نخواهند داشت.

,

خبر اسارت و بریده شدن سر شهید محسن حججی همچون سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  هرچند مردم ایران را داغدار کرد اما نگاه سرشار از غرور این بزرگ مرد نشان از هیبت و غیرت و شجاعت او در راه دفاع از اسلام داشت.

,

این شهید بزرگوار مظهر اقتدار تمامی مدافعان حرم در برابر استکبار بود و عزت ایرانی را بیش از گذشته به رخ جهانیان کشید.

,

امنیتی که امروز و در این برهه از زمان که منطقه خاور‌میانه ناامن‌ترین منطقه جهان است در ایران حاکم است به برکت خون شهدای مدافع حرم است، و مدافعان حرم که عمدتا از جوانان هستند کیلومترها دورتر از مرز ایران با دشمن در حال مبارزه و جنگ هستند تا دشمن نتواند به این مرز و بوم جسارت کند.

,

شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و امروز نظام اسلامی به وجود چنین فرزندانی به خود می‌بالد.

,

ما باید از شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم و بسیجی‌ها و رشادت‌هایشان تجلیل کنیم،رمز اقتدار امنیت و پیشرفت انقلاب اسلامی نگاه داشتن فرهنگ جهاد است، اگر از ملتی روحیه حماسی و جهادی گرفته شود و جوانان یک ملت روحیه ظلم ستیزی نداشته باشند در برابر ظالمان شکست خواهند خورد و در مقابلشان زانو می زنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه