اخبار داغ

فردا؛

مراسم تحلیف و شروع به کار دوره پنجم شورای دلیجان برگزار می شود

مراسم تحلیف و شروع به کار دوره پنجم شورای دلیجان برگزار می شود
فرماندار دلیجان گفت: مراسم تحلیف و شروع به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان دلیجان در روز چهارشنبه یکم شهریور ماه جاری برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کردی فرماندار شهرستان دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛گفت: مراسم تحلیف و شروع به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان دلیجان در روز چهارشنبه یکم شهریور ماه جاری در سالن فرمانداری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

کردی اظهار کرد: مراسم تحلیف و شروع بکار شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان دلیجان شامل ۲ شورای اسلامی شهرهای دلیجان و نراق و ۲۹ شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی دلیجان ، صبح چهارشنبه اول شهریور ماه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دلیجان برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: در این مراسم پس از تحلیف اعضای منتخب، هیئت رئیسه شوراها نیز به مدت یکسال انتخاب و معرفی خواهند شد.

,

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: شورای اسلامی شهر مکلف خواهد بود که در اولین جلسه خود نسبت به تعیین شهردار اقدام کند که با توجه به طی کردن مقدمات لازم و انجام بررسی های ضروری انتظار می رود که این وظیفه بلافاصله بعد از شروع به کار رسمی شورای شهر انجام پذیرفته و کوچکترین خللی در امور جاری شهر ایجاد نگردد.

,

کردی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر برابر قانون در مدت زمانی که از معرفی شهردار تا ابلاغ حکم شهرداری از طرف وزارت کشور به طول خواهد انجامید، در صورت ضرورت می تواند نسبت به تعیین سرپرست شهرداری اقدام خواهد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه