اخبار داغ

سوت آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی اردل به صدا در آمد

سوت آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی اردل به صدا در آمد
مراسم تحلیف منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان اردل همزمان درفرمانداری وبخشداری های شهرستان برگزار و اعضای شورا همزمان با کل کشور از صبح امروز کار خود را آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، محمد نوذری فرماندار شهرستان اردل در  مراسم تحلیف منتخبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شهرستان اردل گفت: رای مردم امانتی است که به دست شما سپرده شده است و باید تلاش کنید تا با تلاش مطلوب در زمینه تصویب طرح‌ها و راهگشایی از مسائل و مشکلات مردم، پاسدار رای ملت باشید.

وی افزود: انتظار این نیست که اعضای شورا دارای تخصص در همه زمینه‌ها باشند بلکه مشاوره‌گرفتن از نیروهای توانمند در حوزه‌های مختلف می‌تواند کمک شایانی به اعضای شورا کرده و بر توفیق آن بیافزاید.

فرماندار اردل با اشاره به جایگاه و منزلت اجتماعی تک تک اعضای شورای شهر، خاطرنشان کرد: دانش، آگاهی و تسلط شما به کار شما خواهد آمد و می‌توانید از این ظرفیت خودتان در بهترین شکل ممکن در مسیر رفع مشکلات شهر و تدبیر در حوزه امور مختلف استفاده کنید.

وی گفت: ما در فرمانداری اردل آمادگی خودمان را برای تعامل حداکثری با شورای پنجم اعلام می‌کنیم.

وی بیان داشت: امروز در کنار همکاران خود در فرمانداری مراسم تحلیف و سوگند را برگزار خواهیم کرد و ترکیب هیأت رئیسه سنی را انتخاب و انتخاب هیأت رئیسه اصلی را نیز در دستور کار داریم و در نهایت جلسه رسمی را برای انتخاب شهردار به عزیزان شورای شهر می‌سپاریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه