اخبار داغ

فرماندهی سپاه ناحیه سپیدان خبرداد؛

مراسم گرامیداشت شهید حججی در سپیدان برگزار می شود

مراسم گرامیداشت شهید حججی در سپیدان برگزار می شود
مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و یادواره شهید «محسن حججی» در مسجد جامع شهر اردکان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و یادواره شهید «محسن حججی» در مسجد جامع شهر اردکان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

به همت سپاه ناحیه سپیدان ودفتر امام جمعه وبنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان ، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم ویادبود شهید مظلوم و پرصلابت مدافع حرم محسن حججی در این شهر برگزار می‌شود.

,

سرهنگ رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ضرورت تکریم مقام شامخ شهدا بیان کرد:شهدای مدافع حرم در مسیر دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده‌اند بنا بر این از هر ملیتی هستند باید مقام آنها ارج نهاده شود.

,

رستمی مسئول برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان سپیدان، افزود:  یادواره شهدای مدافع حرم و مراسم گرامیداشت شهید حججی ، فردا سه شنبه همزمان با نماز مغرب وعشا در مسجد جامع شهر اردکان با حضور خانواده شهدا برگزار می شود.
 
وی افزود سخنران این برنامه حجت الاسلام ابراهیمی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و با مداحی مداحان اهل بیت انجام خواهد شد.
مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم وشهید حججی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع واقع در شهر اردکان برگزار می‌شود و مردم شهرستان سپیدان و ملت شهیدپرور ایران یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی می‌دارند

,
,
,
,

 این مراسم نورانی با حضور خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم همراه با مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل‌بیت (ع) برگزار خواهد شد.

,

شهید حججی از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود که در مردادماه ۱۳۹۶ خورشیدی و در عملیاتی مُستشاری در منطقه التَنْف منطقه مرزی بین سوریه و عراق به دست نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از دو روز به‌دست داعش به‌ شهادت رسید.

,

این مراسم سه‌شنبه 14 شهریورماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر اردکان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه