اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان:

به‌دنبال تقویت کارگاه‌های قالیبافی در شهرستان ایذه هستیم

به‌دنبال تقویت کارگاه‌های قالیبافی در شهرستان ایذه هستیم
سردار شاهوارپور با اشاره به راه اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان سوسن شرقی، گفت: برای محرومیت زدایی در این دهستان برنامه های ویژه ای داریم که بزودی برخی از آنها اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر ایذه،فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، درحاشیه بازدید از کارگاه قالیبافی مادر شهدای فرجوانی در گفت‌وگو با خبرنگار عصرایذه اظهار کرد: شهرستان ایذه، بویژه منطقه دهدز یکی از مناطق  بکر استان خوزستان است که ظرفیت های بسیار بالایی دارد و لازم است برای تقویت ظرفیت‌ها باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی، حمایت های لازم صورت پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه,

وی عنوان کرد: مادر شهدای فرجوانی به عنوان یکی از پیشکسوتانی که واقعا خود، خانواده و بویژه دوفرزند عزیزش را تقدیم انقلاب کرد امروز برای کمک به اشتغال خانگی و کار آفرینی به منطقه دهدز آمده و ما نیز برای حمایت از این مادر صبور، عزیز و مجاهد به اینجا آمده ایم.

,

سردار حسن شاهوارپور در خصوص این کارگاه صنایع دستی اظهار داشت: بارویکرد توسعه قالیبافی بحمدالله تعدادی دار قالی و مربی با تجربه در کارگاه حاضر شده و از ظرفیت های موجود که یک سوله صالحین باکاربری ورزشی می باشد، قسمتی را به آموزش کارآفرینی اختصاص داده ایم و بلافاصله پس از یادگیری، رویکرد ما انتقال دار قالی به منازل کار آموزان است.

,

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: خانم فرجوانی برنامه را دقیق تنظیم کردند و هماهنگ شده محصولات تولیدی به فروش برسد و عواید آن به این خواهران بی کار و جویای شغل برگردد تا بخش مشاغل خانگی تقویت شود.

,

, , ,

وی در ادامه به پروژه‌های محرومیت زدایی در شهرستان ایذه اشاره کرد و افزود: در دهستان سوسن شرقی برنامه هایی تحت عنوان  پیشرفت و آبادانی در بخش های عمرانی، آموزشی و فرهنگی داریم که بازهم یکی از بخش‌های اقتصاد مقاومتی است.

,

سردار شاهوارپور بابیان اینکه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با همکاری دستگاه‌های مرتبط این قرارگاه را راه اندازی کردند، تصریح کرد: مقدمات کار برآورد شده و کار عمرانی بزودی با هماهنگی دستگاه های ذیربط انجام میشود و می توانیم این بخش را به عنوان نمونه و الگو به دیگر مناطق معرفی کنیم.

,

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در ادامه  با تاکید براینکه شهرستان ایذه توانایی تبدیل شدن به قطب قالیبافی استان را دارد، تصریح کرد: بناست اگر این کار در بحث بازاریابی تقویت شود، از کارگاه های قالیبافی در شهرستان بصورت ویژه ای حمایت کنیم.

,

وی در خصوص بحث اشتغال زایی در شهرستان ایذه نیز اظهار داشت: طی چند سال اخیر در بخش مشاغل خانگی تسهیلات زیادی در بخش های: پرورش قارچ، شترمرغ، بلدرچین، ترشیجات و عرقیجات و … به متقاضیان در شهرستان ایذه داده شد.

,

شاهوارپور با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰میلیارد تومان وام اشتغال زایی توسط بسیج سازندگی در استان پرداخت شد، گفت: تسهیلاتی خوبی برای سال جاری در نظر گرفته ایم که بزودی کار واگذاری آنها به متقاضیان انجام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه