اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان:

کتابخانه عمومی اسدآباد پنجشنبه‌ها هم باز می‌شود

کتابخانه عمومی اسدآباد پنجشنبه‌ها هم باز می‌شود
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه عدم فعالیت کتابخانه در روزهای پنجشنبه دستور و ابلاغ نهاد کتابخانه‌هاست، گفت: در صورتی که مراجعه کننده ای برای کتابخانه باشد، اقدام به بازگشایی آن خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر اسدآباد، با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی این شهر در روزهای پنجشنبه، اظهار کرد: این امر با ابلاغ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انجام شده و با توجه به وجود تنها یک کتابخانه شهری در اسدآباد، در صورتی که مراجعه کننده به این کتابخانه زیاد باشد، اقدام به بازگشایی آن در روز پنجشنبه می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد در جشنواره کتابخوانی رضوی خوب درخشید و رتبه سوم را در سطح استان کسب کرد، گفت: در این زمینه نهادها و ادارات مختلفی از جمله سپاه، بسیج، ارشاد، آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری ما را کمک کردند.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به برگزاری کلاس‌های نقاشی در سطح کتابخانه‌های روستایی و ایجاد حلقه‌های مطالعاتی، گفت: برای ارتقاء فرهنگ مطالعه کتاب مردم نیاز است که ادارات فرهنگی دیگر هم ما را یاری دهندکه در صورت موافقت تفاهمنامه همکاری با آنان خواهیم بست.

,

زارعی با اشاره به پروژه های در سطح استان همدان در حوزه کتاب و کتابخوانی، تصریح کرد:  امروز یکی از دغدغه‌های بنده در این حوزه تکمیل و احداث سه پروژه در شهرستان‌های رزن، همدان و اسدآباد است.

,

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد کتابخانه های عمومی در سطح روستاها باید امکانات فراهم باشد و حداقل فضای غیرقابل استفاده از نرم استاندارد برخوردار باشد، گفت: در صورتی که در روستایی نتوانیم به دلیل کمبود اعتبارات فضای کتابخوانی ایجاد کنیم، تأکید بر این دارم که کتابخانه سیار را راه اندازی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه