اخبار داغ

کاهش ۸۰ درصدی تلفات حوادث رانندگی در مهاباد

کاهش ۸۰ درصدی تلفات حوادث رانندگی در مهاباد
رئیس پلیس راهور شهرستان با ارائه ی گزارشی از آمار تصادفات شش ماهه اول سال جاری از کاهش ۸۰ در صدی تصادفات فوتی در سطح این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان،صبح روز سه شنبه مورخه ۲۸ شهریور ماه ۹۶، چهارمین جلسه ی هماهنگی شورای ترافیک شهرستان مهاباد  رئیس پلیس راهور شهرستان با ارائه ی گزارشی از آمار تصادفات شش ماهه اول سال جاری از کاهش ۸۰ در صدی تصادفات فوتی در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: متأسفانه علی رغم کاهش قابل توجه حوادث  رانندگی منجر به فوت با افزایش ۲۱ درصدی تصادفات جرحی روبرو بوده ایم که بیشترین این مجروحان مربوط به راکبین موتورسیکلت و عابران پیاده بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

وی علت اصلی این دست تصادفات را ناشی از عدم توجه به جلو دانست و افزود؛  بایستی فرهنگ سازی های لازم و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی در اولویت قرار گیرد تا تصادفات به حداقل برسد.
سرهنگ کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناطق حادثه خیر این شهرستان گفت: مناطقی از جمله: بلوار گلها، بلوار شورا، بلوار شهید حیدری، بلوار پرستار و خیابان سرداران از جمله مناطق حادثه خیز سطح شهر مهاباد به شمار می روند که متاسفانه بیشترین آمار تصادفات و حوادث در این مناطق به اتفاق می افتند که باید با همکاری ادارات ذیربط به اصلاح و رفع نواقص در  این نقاط بپردازیم.
انتهای پیام/ خ پ

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه