اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش خبر داد

برگزاری بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس تفرش

برگزاری بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس تفرش
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش از برگزاری بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس با همکاری ادارات، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در نشست خبری هفته دفاع مقدس این شهرستان، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری امام حسین(ع) و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، گفت: این ایام طوری در هم تنیده شده اند که در آنها سرچشمه و هدف یکسانی وجود دارد. حرکت امام حسین(ع)، با هدف امر به معروف و نهی از منکر انجام شد که همین مسئله در دفاع مقدس هم جریان پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

, ,

صادقی اظهار کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی حرکات ممتدی برای دفاع از حریم ولایت، مسائل دینی و شرعی و ارزشهای دینی و مذهبی شکل گرفته است کهتمامی آن‌ها از وحی سرچشمه گرفته شده و به ظهور ولی عصر(عج) منجر خواهد شد.

,

وی افزود: دفاع مقدس جریانی تاریخی حق علیه باطل است که در ایام دفاع مقدس همان طور که محرم و صفر زنده نگاه داشته می شوند، دفاع مقدس هم باید زنده نگاه داشته شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش بیان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ارزشها، شاخص های و چارچوبهای انقلاب را زنده می کند و باعث ایجاد وحدت در بین کل آحاد ملت و ایجاد حرکت منسجم و تقویت روحیه انقلابی در کشور می شود.

,

صادقی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس، دهه اول محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر در تفرش، گفت: برنامه های مختلف و متنوعی با همکاری ادارات، حوزه های مقاومت بسیج و پایگاههای مقاومت بسیج، پیش بینی و اجرا خواهد شد.

,

وی برگزاری مراسم عزاداری در روز اول محرم و روز اول هفته دفاع مقدس را یکی از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در تفرش اعلام کرد و گفت: در روز جمعه ۳۱ شهریورماه مراسم عزاداری و سینه زنی در قالب تجمع آمران به معروف و ناهیان از منکر انجام می‌شود؛ در این مراسم افراد به صورت دستجات عزاداری از میدان آزادی به سمت مصلی ولایت حرکت خواهند کرد. در پایان این تجمع، بیانیه ای در حمایت از امربه معروف و نهی از منکر قرائت می شود. این مراسم ساعت ۱۱ روز جمعه آغاز می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به برگزاری اولین یادبود متوفیان ایثارگر در تفرش، ادامه داد: ایثارگران متعددی برای انقلاب اسلامی زحمات کشیدند که هرچند نام آنها در جرگه شهدا یاد نمی شود ولی برای پیروزی انقلاب اسلامی از جان و مال خود فداکاری کردند.

,

وی، اجرای صبحگاه مشترک با حضور شخصیتهای شاخص استانی، برگزاری نمایشگاه عملکرد فعالیت‌های دستگاههای اجرایی در دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، جلسه هم اندیشی و خاطره‌گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مراسم‌های عزاداری در سطح شهرستان، عطر افشانی قبور شهدا با حضور اقشار مختلف اداری و مردمی، حضور گسترده بسیجیان در برنامه‌های دینی و مذهبی و افتتاح باشگاه ورزشی پینت بال را از دیگر برنامه های شاخص این ایام در تفرش عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه