اخبار داغ

مسوول خدمات شهری شهرداری نی‌ریز خبرداد؛

پیشگیری از خشک شدن بیش از 20000 اصله از درختان در بوستانها و سطح شهر نی ریز

پیشگیری از خشک شدن بیش از 20000 اصله از درختان در بوستانها و سطح شهر نی ریز
مسوول خدمات شهری شهرداری نی‌ریز گفت: با هدف بهسازی عرصه فضای سبز و پیشگیری از خشک شدن درختان با نظارت کارشناس فضای سبز اقدام به آبیاری بیش از 20000اصله از درختان در بوستانها و درختان سطح شهر کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ خالقی مسوول خدمات شهری شهرداری نی‌ریز از پیشگیری خشک شدن درختان به آبیاری بیش از  20000اصله از درختان در بوستانها و سطح شهر نی ریز خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض نی ریز؛,

خالقی افزود: این واحد با هدف بهسازی عرصه فضای سبز و پیشگیری از خشک شدن درختان با نظارت کارشناس فضای سبز اقدام به آبیاری بیش از  20000اصله از درختان در بوستانها  و درختان سطح شهر کرده است.

,

وی ادامه داد: این واحد همچنین اقدام به شستشوی آبنمای میادین ، حذف علف هرز بوستان ها، رفع خاموشی پارکهاو میادین، چمن زنی بلوارهای سطح شهرو همچنین اجرای کاهگل صنعتی برروی سازه کلبه وآسیاب بادی در پارک روبروی مسجد جامع کبیر  نموده است.

,

مسوول خدمات شهری شهرداری نی‌ریز در پایان بیان کرد: فعالیت‌ها پاکسازی و نظافت در راستای بهبود سیما و منظر شهری ویژه معابر و نهرها، لکه‌گیری و آسفالت معابر، رفع نقص پل‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته می باشد.

,

 

,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه