اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش بردسکن:

حال مدارس بردسکن خوب است

حال مدارس بردسکن خوب است
بردسکن-مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت:مردم و اولیا ، آموزش و پرورش را از خودشان بدانند و در افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت یار و همراه معلمین و مدیران مدارس باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن ،شب گذشته دومین نشست خبری در سال 96 با حضور غلامحسین غفوری و معاونان اداری مالی،آموزشی و فرهنگی پرورش در محل اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن, شب گذشته دومین نشست خبری در سال 96 با حضور غلامحسین غفوری و معاونان اداری مالی،آموزشی و فرهنگی پرورش در محل اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.,

 

,

این نشست خبری که به مناسبت آغاز بهار تعلیم و تربیت و نیز مصادف شدن آن با محرم و هفته دفاع مقدس برگزار شد مدیریت آموزش و پرورش بردسکن گزارشی از فعالیت سه ماهه دوم و شش ماهه ارائه و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

,

 

,

در این جلسه غفوری در سخنانی بیان کرد:در هر رتبه و قسمتی باید دین خود را برای پیشرفت شهرستان ادا کنیم و شهرستانی که  قدمت کهن دارد باید بیش از این برای پیشرفتش دست به دست هم دهیم و یکی از جنبه هایی که باعث پیشرفت هر شهر ،استان و یا کشوری میشود بحث تعلیم و تربیت است زیرا  تعلیم و تربیت به طور مستقیم با این مقوله در ارتباط است و در تمام فصول و ماه ها این ارتباط  ادامه دارد  و ارتباط از نوع بینشی و دانشی و فرهنگی است.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش بردسکن افزود:بردسکن بدون احتساب مدارس غیر انتفاعی و پیش دبستانی دارای 178 مدرسه و سیزده هزار و دویست و شصت دانش آموز تحت نظارت آموزش و پرورش بردسکن ساماندهی میشوند که سعی برآن شده تا بهترین مدیران و معلمان جهت ارتقا تعلیم و تربیت شهرستان بکار گیری شوند که از سال 92 تاکنون پیشرفت مدارس کاملا مشهود بوده و به هر مدرسه ای که مراجعه کنیم شاهد پیشرفت آن خواهیم بود.

,

 

,

وی به برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز اشاره کرد و گفت:سعی برآن است که همه ساله جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهدای فرهنگی و دانش آموز در بردسکن برگزار شود و در خصوص آثار شهدا نیز فعالیت هایی در حال انجام است که ان شاالله 3000 جلد کتاب پس از چاپ در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

,

 

,

غفوری در خصوص خدمات رسانی به دانش آموزان کم بضاعت و ایتام اعلام کرد :به دانش آموزان کم بضاعت مبلغ 300 الی 500 هزار ریال به و به ایتام مبلغی در حدود 270 تا 280هزار تومان کمک رسانی شده است و همچنین ضمن تقدیر و تشکر از خیرین همراه آموزش و پرورش  تا کنون حدود هفت الی هشت میلیارد ریال توسط خیرین مدرسه ساز جهت احداث و افزایش کلاسها کمک شده است.

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گزارشی از وضعیت مدارس،معلمان و ارائه خدمات به دانش آموزان عشایری ارائه کرد و گفت:در بخشی از مناطق عشایری به خاطر کوچ عشایر از مدارسی که به صورت کانکس هست استفاده میشود که این کانکس ها در بحث سرمایشی و گرمایشی و همچنین آب شرب کاملا تجهیز شده می باشند و با توجه به امتیازاتی که به معلمان عشایری داده میشود اغلب معلمان با تجربه متقاضی تدریس در این مدارس هستند.

,

 

,

در این نشست غفوری از حمایت های کاظمی مدیر کل آموزش و پرورش ، بنیادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین همکاری ،همراهی و پیگیری های علی نیا فرماندار بردسکن تقدیر و تشکر کرد.

,

در پایان مدیر آموزش و پرورش بردسکن تاکید کرد:مردم و اولیا ، آموزش و پرورش را از خودشان بدانند و در افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت یار و همراه معلمین و مدیران مدارس باشند و جمله آخر اینکه "باهمت اولیاء عزیز حال مدارس خوب است"

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه