اخبار داغ

معلم جغرافیا شهردار اهرم می‌شود

معلم جغرافیا شهردار اهرم می‌شود
جلسات شورای اهرم برای انتخاب شهردار با پافشاری برخی از اعضا برای انتصاب یک فرد خاص به بن‌بست رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ با گذشت چند هفته از آغاز رسمی فعالیت شورای اهرم برخلاف دیگر شهرها هنوز رخداد خاصی در حوزه شهری اهرم رخ نداده است و گویا اعضای شورا فراموش کردند این چهار سال حق الناس است و هر ثانیه از روز باید سنگینی بار رای مردم را بر دوش خود احساس کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛,


شورای شهر کارگروه پیشرفت یک شهر است و اگر این کارگروه از ابتدا بدون برنامه عمل اقدامی کند نمی توان آینده مثبتی را برای شهر تصور کرد و شورای شهر اهرم که با رای مردم برای آبادی شهر تشکیل شده اما هنوز امر اجرایی شهر تعلل می کند و این وضعیت نامشخص مردم را سرگردان کرده است.

,
,


نگاهی به اقدامات شورای شهر اهرم نشان دهنده انتقاد جدی به عملکرد آن است که در برخی موارد از تعلل اعضا فراتر رفته و به‌به کج سلیقگی شبیه است. چند سال پیش بود که ماجرای انتصاب فردی بدون هیچ گونه تخصص و رزومه موجه تخصصی به عنوان مدیر یکی از ادارات در شهرستان تنگستان بر سر زبان ها افتاد و حرف و حدیث های فراوانی ایجاد کرد.

,
,


فردی که شغل شریف معلمی را داشته و ردای آموزش بر تن کرده بود ناگهان از مدیرکل متبوعش در استان حکم مدیریت در سطح شهرستان می گیرد که در این میان از نقش نماینده پیشین مجلس این منطقه در آن انتصاب را نمی توان نادیده گرفت و شواهد نشان از این دارد که شورای اهرم در مسیر چنین انتخاب پر هزینه و حاشیه سازی برای مردم است.

,
,


حال ظاهراً مسئولان شهری که مستقیماً با رای مردم انتخاب شده اند و باید تمامی اقدامات خود مقابل مردم شریف تنگستانی پاسخگو باشند از واکنش ها و انتقادهای مردمی نسبت به عزل و نصب های سیاسی و جناحی عبرت نگرفته اند و قصد دارند قدم در مسیر گذشتگان بگذارند. گذشتگانی که سرنوشت آنها در دولت جدید هم مشخص نیست!

,
,


شنیده شده که برخی از اعضای شورا که به دولت نزدیکتر هستند تمایل پیدا کرده اند همان مدیر معروف و حاشیه ساز را بر مسند شهرداری بنشانند، اقدامی که سخت می توان پذیرفت بر اساس تجربه و سابقه این فرد باشد.

,
,


البته گاهی عنوان می شود که نحوه مدیریت مهم‌تر از تخصص متمرکز بر یک رشته خاص است که این نحوه توجیه به نوبه خود قابل تامل است. گذشته از اینکه این مدیر تا پیش از این معلم جغرافیا بوده است باید پرسید که کارمندان و مردمی که به طور مستقیم با اداره متبوع ایشان مراوده داشته اند چقدر از عملکرد وی رضایت داشته اند یا آن اداره در این چند سال چه تغییرات خاص و مثبتی را در ساختار خود ایجاد کرده که مردم انتظار پیشرفت داشته باشند؟

,
,


شورای شهر اهرم اکنون در معرض یک آزمون است، انتخاب یک شهردار متعهد، پاک، انقلابی و متخصص یا تن دادن به باج خواهی ها و جناحی کردن شهرداری و انتخاب یک گزینه سیاسی برای پست شهرداری؟

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه