اخبار داغ

عضو فراکسیون ولایی مجلس:

چاشنی انقلابی گری در سخنرانی رئیس جمهور کم بود/ روحانی رو به دنیا می توانست عملکرد آمریکا را زیر سوال ببرد

چاشنی انقلابی گری در سخنرانی رئیس جمهور کم بود/ روحانی رو به دنیا می توانست عملکرد آمریکا را زیر سوال ببرد
عبد الرضا مصری گفت: رییس جمهور در سخنرانی خود باید فراتر از دایره برجام می رفت و به مسائل بزرگتر می پرداخت و پاسخگوی اتهامات و حملات ترامپ می بود؛ در کل باید گفت در سخنرانی روحانی چاشنی انقلابی گری کم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبد الرضا مصری نماینده کرمانشاه در گفت و گو با «تیتریک»، با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: روحانی می توانست پاسخ سخنرانی سخیفانه ترامپ را با ادبیاتی سخیفانه دهد، که البته این طرز پاسخگویی در شان ایشان نبود و نیز می توانست با ادبیات دولت روحانی که ادبیات اعتدال و تدبیر است، پاسخ گوی اتهامات رئیس جمهور آمریکا باشد.

وی افزود: البته فضا بعد از سخنرانی جاهلانه ترامپ به دلیل کاربرد سخنان سخیف و بی قید و بند بسیار فضای سختی بود، لذا می طلبید روحانی نیز از همان شکل بی قید و بند برای پاسخگویی استفاده کند، که همانطور که گفته شد، این نحوه در شان رئیس جمهور ما نبود، اما آن رویکردی که باید پاسخ گوی ترامپ می بود، در سخنرانی روحانی به نظر ناکافی آمد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اتهاماتی که ترامپ به کشور ما وارد کرد و جمهوری اسلامی را عامل مشکلات منطقه دانست اظهار داشت: روحانی می توانست در پاسخ این اتهامات بی اساس به جنگ ها و جنایاتی که امریکا به کل دنیا تحمیل کرده و به حمایت های این کشور از گروه های تروریستی اشاره کند و عملکرد امریکا را به زیر سوال ببرد.

مصری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حین برجام و فریبکار خواندن آمریکا توسط ایشان، بیان داشت: مقام معظم رهبری در آن زمان فرمودند که "آمریکا دبه خواهد کرد و اینها به برجام پایبند نخواهند بود"، رییس جمهور نیز در سخنرانی خود می‌باید به این فرمایشات و پیش بینی رهبری اشاره و رو به تمام دنیا می گفت که امریکا غیر قابل اعتماد و عهد شکن است و نباید به این کشور اعتماد کرد.

نماینده کرمانشاه با اشاره به اینکه ترامپ انقلاب ما را در سخنرانی خود زیر سوال برد، افزود: رییس جمهور ما در سخنرانی خود باید فراتر از دایره برجام می رفت و به مسائل بزرگتر می پرداخت، نیز پاسخگوی اتهامات و حملات ترامپ می بود. در کل باید گفت در سخنرانی روحانی چاشنی انقلابی گری کم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «تیتریک», یتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه