اخبار داغ

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

مسائل قومی، مدیریت های امنیتی و انتظامی را تحت شعاع قرار ندهد/شهید حججی با خدا معامله کرد

مسائل قومی، مدیریت های امنیتی و انتظامی را تحت شعاع قرار ندهد/شهید حججی با خدا معامله کرد
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: نیروهای نظامی برای تأمین امنیت و حفظ صلابت نظام اسلامی و با تقویت همدیگر اجازه ندهند مسائل قومی، مدیریت های امنیتی و انتظامی را تحت شعاع قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح زاگرس ،رییس کل دادگستری استان در همایش ریش­ سفیدان و معتمدین عشایر شهرستان بویراحمد و نقش آنان در پیشگیری از وقوع جرم گفت: امام حسین(ع) برای اصلاح امت جدش و امر به معروف و نهی از منکر ، خود و یارانش را به قربانگاه کربلا برد و امروز شما نیز با تأسی از فرهنگ حسینی برای تقویت اخوت و اصلاح جامعه حرکت کنید تا زمینه برای یک جامعه مطلوب اسلامی فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش اظهارکرد: همه ما می­ بایست همچون مولای­مان حسین(ع)، زندگی و آبروی خود را در مسیر برقراری امنیت این میهن سربلند قرار دهیم و در راه اصلاح جامعه جهادگونه رفتار کنیم.

,

 

,

مزارعی تأکید کرد: نیروهای نظامی برای تأمین امنیت و حفظ صلابت نظام اسلامی و با تقویت همدیگر اجازه ندهند مسائل قومی، مدیریت های امنیتی و انتظامی را تحت شعاع قرار دهد.

,

 

,

وی گفت: خوشبختانه کشور عزیزمان از حیث امنیت بیرونی، با وجود مدیریت حسین زمان- رهبر  معظم انقلاب- و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی هیچگونه مسأله ای ندارد و انشاالله در آینده نیز با تربیت افرادی چون شهید حججی با موانع روبه رو نخواهد شد.

,

 

,

رییس شورای قضایی استان با یادآوری فداکاری شهدای مدافع حرم به ویژه شهید کربلا صفت شهید حججی بیان کرد: این شهید بزرگوار با خدا معامله کرد و به همین دلیل محبوب قلوب مؤمنین قرار گرفت، بنابراین ما مؤظفیم با الگو سازی از این رفتار اسلامی در همه حوزه های مدیریتی به تقویت بنیان های جامعه بپردازیم.

,

 

,

رییس کل دادگستری استان با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی(ره) بنیان­گذار حکومت اسلامی که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» گفت: سپاه مقتدر با برنامه ­ریزی مداوم می­ تواند در حوزه فرهنگ، اخلاق مداری و امنیت گامهای اساسی بردارد تا انشاالله در آینده نزدیک استان غیرتمند کهگیلویه و بویراحمد در جامعه اسلامی همچون نگینی بدرخشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه