اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل:

300 دانش آموز پسر اردلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند

300 دانش آموز پسر اردلی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند
هوشنگ جمشیدی گفت:کاروان اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان اردل با حضور 300 دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان این خبر گفت: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اثربخش‌ترین فرهنگ در حوزه تقویت بنیه فرهنگ ایثار و فداکاری است.

جمشیدی با اشاره به نقش مهم کاروان راهیان نور دانش‌آموزی برای آشنایی دانش‌آموزان با آرمان شهدا تاکید کرد: اردوی راهیان نور زمینه ساز آشنایی و ارتقا نگرش دانش آموزان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های والای شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.
 
وی  با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور به جبهه‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد:کاروان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان پسر شهرستان اردل صبح روز جمعه 28 مهرماه در قالب هفت دستگاه اتوبوس با حضور مسئولان شهری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

جمشیدی با بیان اینکه 300 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان اردل در این اردو سه  روزه اعزام  می شوند، تصریح کرد: دانش آموزان در کاروان راهیان نور از مناطق طلائیه ، شلمچه ، دهلاویه و هویزه دیدن می‌کنند و با تاریخ دفاع مقدس و حماسه آفرینی رزمندگان بیشتر آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه, .,
,
, .,
,
, :, ,
,
, .,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه