اخبار داغ

با 300میلیون ریال اعتبار؛

سالن کنفرانس آموزش و پرورش اردستان افتتاح شد

سالن کنفرانس آموزش و پرورش اردستان افتتاح شد
مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: سالن کنفرانس ادبی آموزش و پرورش اردستان با مشارکت دو مجموعه از شرکت محیط آرا و نیکوکاران شهرستان و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ عیسی شفیعی صبح امروز در مراسم افتتاح سالن کنفرانس ادبی آموزش و پرورش اردستان اظهار کرد: اردستان با توجه به قدمت دیرینه که در موضوع آموزش و پرورش دارد و نزدیک به یکصد سال از عمر پر برکت آن می گذرد سالنی که در خور و شأن حداقل مدیران و دعوت شدگان باشد وجود نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: با همت دوستان، کارشناسان و معاونان توانستیم با مشارکت تعدادی از خیران شهرستان شاهد افتتاح سالن ادبی این مجموعه باشیم.

,

شفیعی با بیان اینکه سالن در خود مجموعه اداره وجود داشته و در واقع مرمتی روی آن صورت گرفته، تصریح کرد: با مشارکت دو مجموعه از شرکت محیط آرا و نیکوکاران شهرستان مبلغ 300 میلیون ریال برای این طرح هزینه شده است.

,

وی تاکید کرد: سالن نیاز مجموعه اداره بوده که برای جلسات مختلف فرهنگیان و مسئولان باید این هزینه صورت می گرفت تا شاهد پیشبرد و اهداف اداره باشیم.

,

وی با اشاره به تلاش های بی شائبه مدیران و کادراجرایی آموزش و پرورش تاکید کرد: با همت اداره آموزش و پرورش اردستان توانسته ایم این مجموعه را در جایگاهی که در خور و شأن آن باشد برسانیم.

,

شفیعی همچنین خاطرنشان کرد: ارسال به موقع و به طور مستمر گزارشهای مدارس از روند فعالیت وکمبودهای خود می تواند به ما در رفع کمبودهای آموزشی، تعمیراتی، تجهیزاتی و عمرانی مدارس و ایجاد اعتماد متقابل کمک کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه