اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه خبر داد؛

پایان دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مراوه تپه

پایان دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مراوه تپه
کلاس های دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی در خصوص پایان یافتن کلاس های دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: با عنایت به برگزار نمودن اولین دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه از اواخر بهمن ماه سال 1395 ، اکنون کلاس های این دوره در روز شنبه با حضور استاد مکی مومنی، به پایان رسید . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,


کارشناس مسائل دینی و مذهبی تاکید کرد: با پایان یافتن اولین دوره کلاس های تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، قرار است با خواست خداوند متعال از روز یکشنبه  از عزیزان شرکت کننده آزمون شفاهی و کتبی گرفته می شود و در پایان این دوره و آزمون ها ، گواهینامه و مدرک سطح یک اعطاء می گردد . 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه افزود: آزمونهای کتبی پایان دوره شامل آزمون دروس: فنون معلمی و روانشناسی تربیتی ، اخلاق و تربیت اسلامی «اخلاق معلمی» ، آشنایی با علوم قرآنی ، احکام عمومی و احکام قرآنی ، آشنایی با رسم و ضبط قرآن کریم، می‌باشد که بصورت تستی، تشریحی برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در پایان به اهداف کلی از برگزاری این دوره اشاره ای نمود و تصریح کرد: یکی از مهمترین هدف های برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم این است که عزیزان شرکت کننده ما، در درجه اول ضمن تعمیق ارتباط خود با قرآن کریم ، با فنون و روشهای نوین، علمی و تخصّصی تدریس و آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن‌کریم آشنا شوند و اینکه با توجه به کسب فنون و مهارت های تخصصی بتوانند علم و دانش خود را به سطح جامعه اسلامی منتقل کنند و از این طریق مایه ی خیر و برکت شوند . 

,
,
,
,
,
,

پایان دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مراوه تپه

, پایان دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مراوه تپه, پایان دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مراوه تپه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه