اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌‌شرقی؛

68 پایگاه هلال احمر در سطح استان آماده دریافت کمک‌‌های مردمی هستند/ محموله‌‌های ارسالی به کرمانشاه در بین زلزله‌‌زدگان توزیع شد

68 پایگاه هلال احمر در سطح استان آماده دریافت کمک‌‌های مردمی هستند/ محموله‌‌های ارسالی به کرمانشاه در بین زلزله‌‌زدگان توزیع شد
کنعانی از برپایی پایگاه‌‌های هلال‌‌ احمر جهت دریافت کمک‌‌های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: نیازهای مناطق مختلف زلزله زده را احصاء کرده‌‌ایم و اقلام مختلف را به دست ‌آنان می‌‌رسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کنعانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با بیان اینکه پایگاه هلال احمر در 68 نقطه آذربایجان‌‌شرقی برپا شده است، ابراز کرد: از اصلی‌‌ترین پایگاه‌‌های هلال احمر تبریز می‌‌توان به چهارراه آبرسان سازمان مرکزی، خیابان حافظ، معاونت داوطلبان روبروی بسیج، شهرک امام، هلال احمر شعبه تبریز و دروازه تهران، به اضافه بقیه چادرهای میادین شهر اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در پاسخ به این سوال اینکه چه مقدار کمک از تبریز و شهرستان‌‌‌ها به کرمانشاه ارسال شده است، اظهار داشت: کمک‌‌های مردمی خیلی زیاد است و این روال به بهترین صورت ادامه دارد، آماری که از استان داریم به طور کاملا دقیق در سایت هلال احمر قابل مشاهده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه روز چهارشنبه اولین محموله کمک‌‌های مردمی توسط ماشین‌‌های شخصی و هلال احمر از معاونت امداد یعنی از دروازه تهران جنب اداره استاندارد به سمت مقر تعیین شده در بیستون نزدیکی کرمانشاه حرکت کرد، خاطرنشان ساخت: این اقلام به محض توقف در نقطه تعیین شده در آنجا متمرکز شدند و نسبت به مؤقعیت و لوازم مورد نیاز به سمت مناطق مختلف حرکت کردند.

,

وی اضافه کرد: استان آذربایجان شرقی که در منطقه سرراست یعنی درست در مرکز کانون زلزله قرار گرفته است؛ در شهرستان ازگله نیز مشکلات تأمینی وجود داشت که خوشبختانه کاملا برطرف شد و وسایلی از قبیل چادر، پتو، موکت، والور و موادغذایی و... بارگیری و در مناطق مورد نیاز پخش شده است.

,

کنعانی با اعلام اینکه طبق هماهنگی‌‌هایی که با تهران داشتیم، دوشنبه 22 آبان صبح ساعت 6 تیم امدادگران به سمت مناطق زلزله زده حرکت کردند، در پایان توضیح داد: در مجموع 12 ماشین و 43 نفر به سمت مناطق زلزله زده حرکت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه