اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک مطرح کرد؛

بسیج نسخه شفا بخش امام (ره) برای درمان دردهای جامعه/برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه به عنوان هفته بسیج در اراک

بسیج نسخه شفا بخش امام (ره) برای درمان دردهای جامعه/برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه به عنوان هفته بسیج در اراک
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج مستضعفین نسخه شفا بخشی را برای درمان دردهای مختلف جامعه پیچید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اراک امروز؛ محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک روز شنبه به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران در اراک گفت: بعد از گذشت ۳۸ سال از صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج امروز این نهاد مردمی با صلابت و قدرت در زمینه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی حضور پر رنگی را داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز, ؛,

رضایی اظهار کرد: بسیج به دلیل موفقیت های خوبی که در عرصه های مختلف در کشور داشته است امروز به عنوان الگویی برای سایر کشورها شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج به واژه تاثیر گذار در بین مردم و مسئولین تبدیل شده است ادامه داد: امروز در هر جایی از کشور که لازم باشد کار خاص و جهادی انجام شود از واژه «بسیج امکانات» استفاده می شود که این موضوع بیانگر کارکردهای خوب بسیج در جامعه است.

,

 فرمانده سپاه ناحیه اراک یکی از کارکردهای اصلی بسیج را دفاع از انقلاب عنوان کرد و افزود: در این مسیر بسیج با قوت وارد شده و تا کنون توفیقات خوبی را داشته است.

,

رضایی با اشاره به اینکه امام (ره) با تشکیل بسیج نسخه شفا بخشی را برای درمان دردهای مختلف جامعه پیچید، ادامه داد: بسیج اقدامات خوبی را در حوزه های مختلف داشته که ثمرات آن در بخش های مختلف قابل مشاهده است.

,

وی با اشاره به اینکه از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر ماه تحت عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است افزود: به همین مناسبت ۳۰۰ عنوان برنامه توسط حوزه و پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان اراک پیش بینی شده و اجرا می شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تاکید بر اینکه شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» نامگذاری شده است اظهار کرد: برنامه های پیش بینی شده حول محور شعار هفته بسیج است.

,

رضایی ادامه داد: افتتاح ۱۰ پروژه اقتصاد مقاومتی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و افتتاح خانه های محرومین، ویزیت رایگان در سطح مساجد شهر اراک، نشست های روشنگری، همایش ائمه جماعات و فرمانده هان حوزه ها و پایگاه های مقاومت و گلبار قبور مطهر شهدا بخشی از برنامه ها است.

,

وی اضافه کرد: دیدار جمعی از بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری یادوارهای شهدا، برگزاری اجتماع بسیجیان، افتتاح صندوق های قرض الحسنه در مساجد، اعزام سخنران به مدارس، مراسم شبی با شهید، آغاز گشت های محل محور بسیجیان و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک نقش مسجد را به عنوان پایگاه های مردمی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بسیار مفید دانست و خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم با برگزاری برنامه های مختلف با محوریت مسجد نقش محوری مساجد را به عنوان پایگاه های مردمی تقویت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه