اخبار داغ

بدهی ۴.۵۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی قبوض برق شهرداری طبس به شرکت برق!

بدهی ۴.۵۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی قبوض برق شهرداری طبس به شرکت برق!
در دیدار اعضای شورای شهر طبس و رییس شرکت برق شهرستان طبس مقرر شد بدهی ۴۵۱ میلیون تومانی قبوض برق شهرداری تا به امروز، هر چه سریعتر پرداخت گردد تا از قطعی برق جلوگیری گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس‌نیوز، شب گذشته دیدار صمیمانه‌ای بین اعضای شورای شهر طبس و علی پرست، رییس شرکت برق شهرستان طبس رقم خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس‌نیوز,

در این نشست علی‌پرست شروع به کار منتخبین مردم را تبریک و موفقیت و سربلندی در انجام وظایف را برای ایشان از خداوند خواستار شد.

,

در این دیدار که مسئولین امور مالی و تاسیسات شهری شهرداری نیز حضور داشتند، پس از گفتگو و تبادل نظر مقرر گردید بدهی ۴۵۱ میلیون تومانی قبوض برق شهرداری تا به امروز، هر چه سریعتر پرداخت گردد تا از قطعی برق جلوگیری گردد.

,

در ادامه در خصوص گسترش نیروگاه های خورشیدی چه در سطح خانگی و چه در سطح نیروگاه های بزرگ تولید انرژی پاک با توجه به مساعد بودن بستر تولید این انرژی در شهرستان طبس مذاکره گردید و قرار شد شهروندان برای سرمایه گذاری از این فرصت استفاده کنند.

,

همچنین جهت ایجاد پست برق شهرک صنعتی طبس و بخش دیهوک مقرر شد پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

,

یکی از نکات پر اهمیت که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت ، بحث روشنایی بلوار شهدای گمنام حد فاصل میدان معلم و دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی امام علی(ع) به جهت امنیت دانشجویان و تردد خودروها با سرعت بالا در بلوار مذکور بود.

,

همچنین بحث شاخه زنی درختان مزاحم شبکه برق نیز مطرح و شورا بر هماهنگی این امر با شهرداری و نهایت دقت و پرهیز از آسیب اضافی به درختان تاکید نمود.

,

اعضای شورا از تلاش های مهندس علی‌پرست و شرکت برق جهت توسعه پروژه‌های عمرانی و افزایش اعتبارات تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه