اخبار داغ

پیام رئیس دانشگاه شهرکرد به دانشجویان:

دانشجویان سمبل استکبار ستیزی، استقلال و آزادیخواهی هستند

دانشجویان سمبل استکبار ستیزی، استقلال و آزادیخواهی هستند
پیام رئیس دانشگاه شهرکرد به دانشجویان: دانشجویان سمبل استکبار ستیزی، استقلال و آزادیخواهی هستند و این روز تاریخی یادآور شجاعت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر مستبدین و مستکبرین سپر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، دکتر شایان شامحمدی رییس دانشگاه شهرکرد طی پیامی ۱۶ آذر، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان بویژه دانشجویان دانشگاه شهرکرد تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر کس براى خدا دانش بیاموزد و به آن عمل کند و به دیگران آموزش دهد، در ملکوت آسمانها به بزرگى یاد شود و گویند: براى خدا آموخت و براى خدا عمل کرد و براى خدا آموزش داد. امام صادق(ع) الذریعه الی حافظ الشریعه(شرح اصول کافی) ج۱،ص۵۶

۱۶ آذر برای مردم ایران بویژه برای دانشجویان یادآور و نماد استکبار ستیزی، استقلال خواهی، آزادی خواهی و وطن پرستی است و این روز به درستی روز دانشجو نام گرفت چراکه دانشجویان سمبل استکبار ستیزی، استقلال و آزادیخواهی هستند و این روز تاریخی یادآور شجاعت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر مستبدین و مستکبرین سپر کردند و آزادی خواهی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را فریاد نمودند.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد روز دانشجو را خدمت تمام دانشجویان، اساتید و علم آموزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که تمامی دانشجویان توامان در کسب علم و تهذیب نفس موفق عمل نمایند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه