اخبار داغ

اکران تله‎فیلم شبی در آریز در بافق

اکران تله‎فیلم شبی در آریز در بافق
این تله‌فیلم به کارگردانی حمیدرضا مرعشی بافقی و تهیه‌کنندگی محسن تشکری، تمامی مراحل آن در شهرستان بافق انجام‌شده که هم‌اکنون در سینما قدس آهن شهر به روی پرده رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این تله‌فیلم به کارگردانی حمیدرضا مرعشی بافقی و تهیه‌کنندگی محسن تشکری، تمامی مراحل آن در شهرستان بافق انجام‌شده که هم‌اکنون در سینما قدس آهن شهر به روی پرده رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شبی در آریز نام تله‌فیلمی است که تمامی عوامل آن بافقی و تمامی مراحل آن در شهرستان بافق انجام‌شده و ساخت این تله‌فیلم به کارگردانی حمیدرضا مرعشی و تهیه‌کنندگی محسن تشکری در مدت 80 روز زمان برده است.

,

اکران این تله‌فیلم از دهم آذرماه شروع و تا بیست و پنجم همین ماه در سینما قدس آهن شهر بافق به روی پرده می‌رود.

,

کارگردان این تله‎فیلم در مصاحبه با خبرنگار بافق خبر گفت: حمیدرضا مرعشی بافقی، 21 ساله و در این مدت 7 فیلم ساختم که یکی از آن‌ها شبی در آریز است و تمامی عوامل آن بافقی و تمام مراحل آن نیز در همین شهرستان انجام‌شده است.

, بافق خبر,

وی کار کردن با عوامل بافقی را بسیار عالی و لذت‌بخش دانست و افزود: ازنظر من هیچ جای دنیا همکارانی مثل بچه‌های بافق نمی‌توان پیدا کرد. بچه‌های بافق استعدادهای زیادی دارند که باید آن‌ها را بشناسند.

,

مرعشی در ادامه اظهار داشت: در ساخت این تله‌فیلم مسئولان و سازمان‌ها همکاری و حمایت خوبی کردند و جا دارد از حمایت فرمانداری، شرکت سنگ‌آهن مرکزی، شهرداری و شورای شهر، اورژانس و آتش‌نشانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر سازمان‌هایی که با ما همکاری داشتند تشکر کنم.

,

کارگردان بافقی تصریح کرد: ان‌شاءالله تا یک ماه دیگر مجوز ساخت تله‌فیلمی دیگر را کسب خواهیم کرد که ژانر این فیلم ترسناک و وحشت‌آمیز است و در این تله‌فیلم نیز تمامی عوامل بافقی خواهند بود.

,

وی در پایان از تمامی افرادی که در ساخت این تله‌فیلم او را یاری و حمایت کردند تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه