اخبار داغ

در افتتاحیه اولین کارگاه آموزش حسابداری مطرح شد؛

ارائه پروژه های ملی بزرگ حاصل پتانسیل ذهنی دانشجویان سراوان/دانشگاه های کارآفرین، مهندس آچار به دست تحویل جامعه دهند+تصاویر

ارائه پروژه های ملی بزرگ حاصل پتانسیل ذهنی دانشجویان سراوان/دانشگاه های کارآفرین، مهندس آچار به دست تحویل جامعه دهند+تصاویر
سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرستان سراوان گفت: با توجه به اینکه امکانات مراکز صنعتی بزرگ در این منطقه وجود ندارد، اما حاصل پتانسیل ذهنی بسیار قوی دانشجویان سراوان پروژه های ملی بزرگ می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، اولین کارگاه آموزش حسابداری به مناسبت بزرگداشت روز حسابدار و دانشجو با حضور درویش نارویی فرماندار، محراب امرا سرپرست مرکز علمی کاربردی مهارت و جمعی از اساتید و دانشجویان در سوله جهاد کشاورزی شهرستان سراوان برگزار شد.
در حاشیه این مراسم محراب امرا سرپرست مرکز علمی کاربردی مهارت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه کارگاه آموزش حسابداری یک روزه با ارائه دستاورد های رشته های مرکز علمی کاربردی برگزار شده است، گفت: گروه های مختلفی در زمینه دوخت لباس، مهندسی فناوری خودرو، میکانیک خودرو، برق صنعتی و حسابداری در این کارگاه مشغول به فعالیت و آموزش هستند.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی به صورت عملی انجام می شود و مجموعه شرکت کنندگان ضمن بازدید،  اطلاعات کامل را از ثبت شرکت ها، اسناد حقوقی و قانون تجارت را با آموزش کارشناسان مجرب حسابداری فرا می گیرند، افزود: چیدمان ثبت یک شرکت با حضور کارشناسان مختلف در این کارگاه آموزش داده می شود.
سرپرست مرکز علمی کاربردی مهارت شهرستان سراوان در ادامه با اشاره به اینکه این کارگاه تا ساعت 9 شب دایر می باشد، تصریح کرد: در این مجموعه مشکلات دانشجویان در زمینه حسابداری به طور دقیق بررسی و حل می شود.
وی بزرگداشت روز حسابدار و دانشجو و معرفی توانمندی های مرکز علمی کاربردی را از اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد و توضیح داد: با توجه به اینکه رشته حسابداری مالی در مجتمع آموزش عالی سراوان و مرکز علمی کاربردی تدریس می شود، به صورت مشارکتی اطلاعات دانشجویی بین افراد مخابره خواهد شد.
امرا با بیان اینکه اختراعات و اصلاحات تولیدی دانشجویان در زمینه مکانیک و دوخت لباس در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، یادآور شد: در این کارگاه 230 دانشجوی مرکز علمی کاربردی با رشته حسابداری و توانمندی های دانشجویان آشنا می شوند.
وی با بیان اینکه امکانات و تمهیدات مراکز صنعتی بزرگ در این کارگاه وجود ندارد، اما حاصل پتانسیل ذهنی بسیار قوی دانشجویان این منطقه تولید پروژه های ملی بزرگ است، اذعان کرد: خواسته ما از دانشجویان و دانشگاه های کارآفرین این است که متکی به دروس تئوری نباشند و مهندس آچار به دست به جامعه تحویل بدهند.
سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرستان سراوان با بیان اینکه یک نفر زندانی راه باز در مرکز علمی کاربردی تحصیل می کند، تصریح کرد: زندانی های راه بازی که توان درس خواندن و ادامه تحصیل را دارند با حمایت انجمن حمایت از زندانیان می توانند محصل شوند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
, شستون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه